Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
WIRTUALNY RYNEK INWESTORZY PRZEDSIĘBIORSTWA KLIENCI
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce autorzy podejmują próbę odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące funkcjonowania rynku wirtualnego, takie jak metody budowy marki oraz rola dostawców w tym procesie. Zastanawiamy się, jakie elementy przesądzają o sukcesie sprzedaży online i w jaki sposób Internet wpływa na podejmowanie decyzji zakupowych. Przeprowadzamy dogłębną analizę zagadnień związanych z marketingiem firm, zachowaniami konsumentów oraz wyborami dokonywanymi przez inwestorów. Publikacja została usystematyzowana wokół trzech perspektyw: inwestora, firmy oraz klienta. Książka jest przeznaczona dla osób pragnących zgłębić różne aspekty wirtualnego świata, zarówno w kontekście pracy, edukacji i zakupów, jak i prowadzenia działalności gospodarczej. Dzięki bogatej zawartości, może być wartościowym źródłem wiedzy dla studentów kierunków takich jak ekonomia, zarządzanie czy socjologia. Wierzymy również, że zainteresuje menedżerów, oferując im inspirację do realizacji nowych inicjatyw biznesowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce autorzy podejmują próbę odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące funkcjonowania rynku wirtualnego, takie jak metody budowy marki oraz rola dostawców w tym procesie. Zastanawiamy się, jakie elementy przesądzają o sukcesie sprzedaży online i w jaki sposób Internet wpływa na podejmowanie decyzji zakupowych. Przeprowadzamy dogłębną analizę zagadnień związanych z marketingiem firm, zachowaniami konsumentów oraz wyborami dokonywanymi przez inwestorów. Publikacja została usystematyzowana wokół trzech perspektyw: inwestora, firmy oraz klienta. Książka jest przeznaczona dla osób pragnących zgłębić różne aspekty wirtualnego świata, zarówno w kontekście pracy, edukacji i zakupów, jak i prowadzenia działalności gospodarczej. Dzięki bogatej zawartości, może być wartościowym źródłem wiedzy dla studentów kierunków takich jak ekonomia, zarządzanie czy socjologia. Wierzymy również, że zainteresuje menedżerów, oferując im inspirację do realizacji nowych inicjatyw biznesowych.
