Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wieża asów. Dzikie karty. Tom 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Po zakończeniu II wojny światowej, świat stanął w obliczu niezwykłego wyzwania, gdy obcy wirus zaatakował ludzkość, zmieniając życie na zawsze. Tylko niewielka grupa ocalałych zdobyła nadludzkie moce, a ich historie uchwycono w cyklu "Dzikie karty."
Wszystko rozpoczęło się w 1946 roku, gdy nad Nowym Jorkiem uwolniono wirusa dzikiej karty, potrafiącego modyfikować geny ludzi. W wyniku jego działania pojawili się asowie, obdarzeni niezwykłymi zdolnościami, oraz dżokerzy, charakteryzujący się osobliwymi deformacjami. Trzydzieści lat później ocaleni musieli zmierzyć się z nowym zagrożeniem. Tym razem z kosmicznych głębin przybył Rój, przynosząc niebezpieczeństwo tak potężne, że mogło zniszczyć ziemską cywilizację. W obliczu tej bezprecedensowej groźby, asowie i dżokerzy musieli odłożyć na bok swoje wewnętrzne konflikty, decydując się na wspólną walkę o przyszłość Ziemi.
W "Wieży asów" swoje umiejętności prezentują uznani autorzy literatury science fiction i fantasy, w tym George R. R. Martin, Roger Zelazny, Pat Cadigan oraz Walter Jon Williams.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Po zakończeniu II wojny światowej, świat stanął w obliczu niezwykłego wyzwania, gdy obcy wirus zaatakował ludzkość, zmieniając życie na zawsze. Tylko niewielka grupa ocalałych zdobyła nadludzkie moce, a ich historie uchwycono w cyklu "Dzikie karty."
Wszystko rozpoczęło się w 1946 roku, gdy nad Nowym Jorkiem uwolniono wirusa dzikiej karty, potrafiącego modyfikować geny ludzi. W wyniku jego działania pojawili się asowie, obdarzeni niezwykłymi zdolnościami, oraz dżokerzy, charakteryzujący się osobliwymi deformacjami. Trzydzieści lat później ocaleni musieli zmierzyć się z nowym zagrożeniem. Tym razem z kosmicznych głębin przybył Rój, przynosząc niebezpieczeństwo tak potężne, że mogło zniszczyć ziemską cywilizację. W obliczu tej bezprecedensowej groźby, asowie i dżokerzy musieli odłożyć na bok swoje wewnętrzne konflikty, decydując się na wspólną walkę o przyszłość Ziemi.
W "Wieży asów" swoje umiejętności prezentują uznani autorzy literatury science fiction i fantasy, w tym George R. R. Martin, Roger Zelazny, Pat Cadigan oraz Walter Jon Williams.
