Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wielcy Filozofowie 15 Krytyka czystego rozumu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Immanuel Kant, znany ze swojej obsesyjnej punktualności, nieskazitelnej schludności i regularności w codziennym życiu, oraz racjonalnego podejścia, zaskakuje nas swoją przełomową koncepcją rzeczywistości w dziele "Krytyka czystego rozumu". W tej pracy Kant stawia rozum w centrum krytycznej i pozbawionej uprzedzeń refleksji nad światem i samym sobą. Zaskakujące jest wnioski, do jakich dochodzimy – nasze dotychczasowe rozumienie świata opierało się na błędnych, nawykowych założeniach. Było powszechnie przyjęte, że poznanie rzeczywistości wywodzi się głównie z wrażeń zmysłowych i generalizowania tych doświadczeń. Kant jednak odwraca ten porządek, dowodząc, że to struktura naszego umysłu determinuje nie tylko sposób poznawania, ale wręcz przedmiot poznania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Immanuel Kant, znany ze swojej obsesyjnej punktualności, nieskazitelnej schludności i regularności w codziennym życiu, oraz racjonalnego podejścia, zaskakuje nas swoją przełomową koncepcją rzeczywistości w dziele "Krytyka czystego rozumu". W tej pracy Kant stawia rozum w centrum krytycznej i pozbawionej uprzedzeń refleksji nad światem i samym sobą. Zaskakujące jest wnioski, do jakich dochodzimy – nasze dotychczasowe rozumienie świata opierało się na błędnych, nawykowych założeniach. Było powszechnie przyjęte, że poznanie rzeczywistości wywodzi się głównie z wrażeń zmysłowych i generalizowania tych doświadczeń. Kant jednak odwraca ten porządek, dowodząc, że to struktura naszego umysłu determinuje nie tylko sposób poznawania, ale wręcz przedmiot poznania.
