Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Whistleblowing.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest wyjątkową monografią, która szczegółowo analizuje związki między whistleblowingiem a mediami. Autor, z dużą wiedzą i zrozumieniem tematu, porządkuje tę problematykę w sposób przemyślany i kompleksowy. Łączy teorię z praktyką, wprowadzając świeże i istotne spojrzenia na dotychczasową wiedzę. W rozdziałach przedstawiono interdyscyplinarną perspektywę, podkreślającą nie tylko naukową dojrzałość autora, ale także jego umiejętność prowadzenia szczegółowych badań. Wyjątkowo interesujący jest wybór tematu, który do tej pory nie był szeroko omawiany w polskim medioznawstwie, co sprawia, że praca posiada charakter pionierski. Analiza whistleblowingu z punktu widzenia zarówno sygnalistów, jak i dziennikarzy, odkrywa ich wzajemne relacje, motywacje oraz wyzwania stojące przed nimi. Autor bada również niebezpieczeństwa i problemy związane z przekazywaniem informacji o nadużyciach mediom oraz proces pracy redakcyjnej nad takimi materiałami. Co więcej, szczególną uwagę poświęcono wpływowi, jaki publikacje mają na społeczeństwo. Książka także porusza kwestie prawne dotyczące ochrony sygnalistów i analizuje społeczną percepcję tego zjawiska. Pokazuje, że cele sygnalistów często pokrywają się z misją mediów - ich dążenie do ujawniania prawdy, kontrolowania życia publicznego i edukowania społeczeństwa. Wszystko to zostało wzbogacone trafnymi przykładami z niedawnej historii, co czyni publikację nie tylko wartościową teoretycznie, ale i praktycznie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest wyjątkową monografią, która szczegółowo analizuje związki między whistleblowingiem a mediami. Autor, z dużą wiedzą i zrozumieniem tematu, porządkuje tę problematykę w sposób przemyślany i kompleksowy. Łączy teorię z praktyką, wprowadzając świeże i istotne spojrzenia na dotychczasową wiedzę. W rozdziałach przedstawiono interdyscyplinarną perspektywę, podkreślającą nie tylko naukową dojrzałość autora, ale także jego umiejętność prowadzenia szczegółowych badań. Wyjątkowo interesujący jest wybór tematu, który do tej pory nie był szeroko omawiany w polskim medioznawstwie, co sprawia, że praca posiada charakter pionierski. Analiza whistleblowingu z punktu widzenia zarówno sygnalistów, jak i dziennikarzy, odkrywa ich wzajemne relacje, motywacje oraz wyzwania stojące przed nimi. Autor bada również niebezpieczeństwa i problemy związane z przekazywaniem informacji o nadużyciach mediom oraz proces pracy redakcyjnej nad takimi materiałami. Co więcej, szczególną uwagę poświęcono wpływowi, jaki publikacje mają na społeczeństwo. Książka także porusza kwestie prawne dotyczące ochrony sygnalistów i analizuje społeczną percepcję tego zjawiska. Pokazuje, że cele sygnalistów często pokrywają się z misją mediów - ich dążenie do ujawniania prawdy, kontrolowania życia publicznego i edukowania społeczeństwa. Wszystko to zostało wzbogacone trafnymi przykładami z niedawnej historii, co czyni publikację nie tylko wartościową teoretycznie, ale i praktycznie.
