Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Weiter Deutsch 2 EXTRA. Podręcznik
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poziom podręcznika: A2/B1
Cechy podręcznika:
łagodna progresja leksykalno-gramatyczna zapewniająca harmonijny rozwój czterech sprawności językowych także przy wykorzystaniu materiałów autentycznych
przejrzysta modułowa struktura podręcznika dająca swobodę w pracy dydaktycznej zgodnie z potrzebami językowymi uczniów 6 rozdziałów w podręczniku
użyteczne piktogramy określające formy aktywności językowej uczniów w ramach poszczególnych modułów podręcznika umożliwiające pracę nauczyciela zgodnie z ćwiczonymi przez niego sprawnościami językowymi piktogramy rozróżniają: zadania rozwijające rozumienie ze słuchu, zadania rozwijające sprawność mówienia, zadania rozwijające sprawność rozumienia testów czytanych, zadania rozwijające sprawność pisania, zadania rozwijające umiejętność reagowania językowego + wskazówki ułatwiające naukę oraz koncentrujące uwagę uczniów na zagadnieniach gramatycznych
wyrazista, atrakcyjna i angażująca uczniów szata graficzna wykorzystująca współczesne zdjęcia i grafikę, także w odniesieniu do mediów cyfrowych np. okno maila, pisanie bloga
klarownie zdefiniowane cele każdego rozdziału tematyka, komunikacja językowa, zagadnienia gramatyczne + autoewaluacja po rozdziale
konsekwentna realizacja kluczowych kompetencji XXI wieku komunikacja, kooperacja, kreatywność, krytyczne myślenie poprzez zadania pracy w parach, pracy w grupach, realizację projektów.
Budowa podręcznika:
sześć rozdziałów o modułowym charakterze wprowadzenie do podręcznika w formie powtórki materiału leksykalno-gramatycznego z wcześniejszych lat nauki języka klasy 4-6 w formie pytań komunikacyjnych
polisenoryczna korelacja obrazu i tekstu zadania realizowane w oparciu o interpretację historyjki obrazkowej + tworzenie kolaży łączących wypowiedź pisemną z grafiką
zadania komunikacyjne wypowiedź ustna wspomagana przykładowym użyciem fraz leksykalnych ułatwiających budowanie własnej wypowiedzi ucznia
ćwiczenia oparte na przetwarzaniu tekstu w wypowiedź ustną
ćwiczenia odnoszące się do odgrywania ról dialogi sterowane w formie wypowiedzi pisemnej i ustnej
ćwiczenia usprawniające poprawność wymowy, sekcja: Aussprachetrainig;
teksty kulturo- i realioznawcze odkrywające Niemcy, Austrię, Szwajcarię oraz Liechtenstein w sekcji: Landeskunde;
ćwiczenia powtórkowe pod koniec rozdziału komunikacyjne, trenujące struktury leksykalno-gramatyczne w realnych sytuacjach dialogowych w różnych kontekstach sprawności językowych, sekcja: bungbltter,
przejrzysta prezentacja zagadnień gramatycznych w ujęciu tabelarycznym w kolorze pod koniec podręcznika, sekcja: Spickzettel.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poziom podręcznika: A2/B1
Cechy podręcznika:
łagodna progresja leksykalno-gramatyczna zapewniająca harmonijny rozwój czterech sprawności językowych także przy wykorzystaniu materiałów autentycznych
przejrzysta modułowa struktura podręcznika dająca swobodę w pracy dydaktycznej zgodnie z potrzebami językowymi uczniów 6 rozdziałów w podręczniku
użyteczne piktogramy określające formy aktywności językowej uczniów w ramach poszczególnych modułów podręcznika umożliwiające pracę nauczyciela zgodnie z ćwiczonymi przez niego sprawnościami językowymi piktogramy rozróżniają: zadania rozwijające rozumienie ze słuchu, zadania rozwijające sprawność mówienia, zadania rozwijające sprawność rozumienia testów czytanych, zadania rozwijające sprawność pisania, zadania rozwijające umiejętność reagowania językowego + wskazówki ułatwiające naukę oraz koncentrujące uwagę uczniów na zagadnieniach gramatycznych
wyrazista, atrakcyjna i angażująca uczniów szata graficzna wykorzystująca współczesne zdjęcia i grafikę, także w odniesieniu do mediów cyfrowych np. okno maila, pisanie bloga
klarownie zdefiniowane cele każdego rozdziału tematyka, komunikacja językowa, zagadnienia gramatyczne + autoewaluacja po rozdziale
konsekwentna realizacja kluczowych kompetencji XXI wieku komunikacja, kooperacja, kreatywność, krytyczne myślenie poprzez zadania pracy w parach, pracy w grupach, realizację projektów.
Budowa podręcznika:
sześć rozdziałów o modułowym charakterze wprowadzenie do podręcznika w formie powtórki materiału leksykalno-gramatycznego z wcześniejszych lat nauki języka klasy 4-6 w formie pytań komunikacyjnych
polisenoryczna korelacja obrazu i tekstu zadania realizowane w oparciu o interpretację historyjki obrazkowej + tworzenie kolaży łączących wypowiedź pisemną z grafiką
zadania komunikacyjne wypowiedź ustna wspomagana przykładowym użyciem fraz leksykalnych ułatwiających budowanie własnej wypowiedzi ucznia
ćwiczenia oparte na przetwarzaniu tekstu w wypowiedź ustną
ćwiczenia odnoszące się do odgrywania ról dialogi sterowane w formie wypowiedzi pisemnej i ustnej
ćwiczenia usprawniające poprawność wymowy, sekcja: Aussprachetrainig;
teksty kulturo- i realioznawcze odkrywające Niemcy, Austrię, Szwajcarię oraz Liechtenstein w sekcji: Landeskunde;
ćwiczenia powtórkowe pod koniec rozdziału komunikacyjne, trenujące struktury leksykalno-gramatyczne w realnych sytuacjach dialogowych w różnych kontekstach sprawności językowych, sekcja: bungbltter,
przejrzysta prezentacja zagadnień gramatycznych w ujęciu tabelarycznym w kolorze pod koniec podręcznika, sekcja: Spickzettel.