Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wciągajaca gra wideo. Escape room
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Młody czytelnik wkracza w fascynujący świat starej gry wideo, gdzie napotka wielkie, groźne robale, podstępne gobliny-złodzieje i potężne smoki. Zaczyna zzaangażowaną przygodę, lecz jak znaleźć drogę powrotną do rzeczywistości? Aby bezpiecznie dotrzeć na ostatni poziom i uciec z gry, musi z uwagą odczytywać wskazówki, zgromadzić odpowiednią ilość magicznych monet i w końcu stawić czoła samemu Mistrzowi Gry.
Podczas tej pełnej emocji rozgrywki młody gracz będzie musiał wykorzystać swoje zdolności obserwacyjne, pamięć, umiejętność łączenia faktów oraz logiczne myślenie. Satysfakcjonująca zabawa i dreszczyk rywalizacji są gwarantowane!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Młody czytelnik wkracza w fascynujący świat starej gry wideo, gdzie napotka wielkie, groźne robale, podstępne gobliny-złodzieje i potężne smoki. Zaczyna zzaangażowaną przygodę, lecz jak znaleźć drogę powrotną do rzeczywistości? Aby bezpiecznie dotrzeć na ostatni poziom i uciec z gry, musi z uwagą odczytywać wskazówki, zgromadzić odpowiednią ilość magicznych monet i w końcu stawić czoła samemu Mistrzowi Gry.
Podczas tej pełnej emocji rozgrywki młody gracz będzie musiał wykorzystać swoje zdolności obserwacyjne, pamięć, umiejętność łączenia faktów oraz logiczne myślenie. Satysfakcjonująca zabawa i dreszczyk rywalizacji są gwarantowane!
