InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce przedstawiono wszystkie serie wąskotorowych wagonów spalinowych (zwanych też motorowymi) używanych w Polsce od 1926 roku do początku XXI wieku, na kolejach o szerokości torów: 600, 750, 785, 800 i 1000 mm. Są tu wagony zbudowane zarówno w Polsce (przez fabryki oraz metodą gospodarczą przez warsztaty kolei wąskotorowych), jak i zakupione za granicą oraz przejęte w 1945 roku po kolejach niemieckich. Opisano budowę poszczególnych serii wagonów oraz, w miarę możliwości, losy poszczególnych wagonów. Ogółem po wąskich torach w Polsce jeździło ponad 130 wagonów spalinowych, w chwili obecnej czynnych jest zaledwie kilka, a nieliczne wagony są nieczynnymi obiektami muzealnymi.
Odbiorcy: miłośnicy kolei, hobbiści, modelarze oraz wszyscy zainteresowani historią kolei polskich.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce przedstawiono wszystkie serie wąskotorowych wagonów spalinowych (zwanych też motorowymi) używanych w Polsce od 1926 roku do początku XXI wieku, na kolejach o szerokości torów: 600, 750, 785, 800 i 1000 mm. Są tu wagony zbudowane zarówno w Polsce (przez fabryki oraz metodą gospodarczą przez warsztaty kolei wąskotorowych), jak i zakupione za granicą oraz przejęte w 1945 roku po kolejach niemieckich. Opisano budowę poszczególnych serii wagonów oraz, w miarę możliwości, losy poszczególnych wagonów. Ogółem po wąskich torach w Polsce jeździło ponad 130 wagonów spalinowych, w chwili obecnej czynnych jest zaledwie kilka, a nieliczne wagony są nieczynnymi obiektami muzealnymi.
Odbiorcy: miłośnicy kolei, hobbiści, modelarze oraz wszyscy zainteresowani historią kolei polskich.