Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wartość luksusu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Globalna demokratyzacja luksusu oraz dynamiczny wzrost grup aspirujących konsumentów z rozwijających się gospodarek rodzą istotne pytania dotyczące percepcji luksusu w dzisiejszych czasach. Książka "Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw" stara się odpowiedzieć na kluczowe kwestie związane z tym, jak współczesny luksus jest postrzegany, co aktualnie decyduje o jego wartości oraz które cechy luksusu są szczególnie cenione przez konsumentów na nowych rynkach i dlaczego.
Publikacja przedstawia, w jaki sposób konsumenci oceniają i hierarchizują różne elementy wartości dóbr luksusowych, których sprzedaż stale rośnie od wielu dekad. Złożoność postrzegania luksusu oraz rozwój rynku dóbr luksusowych jest analizowana, zwracając szczególną uwagę na stopniowe odchodzenie od dawnych reguł, które przez wieki definiowały tę kategorię.
Monografia podejmuje również próbę empirycznego zbadania opinii konsumentów z rynków wschodzących, takich jak Polska, Turcja, Arabia Saudyjska, Indie i Portugalia, w odniesieniu do luksusowych produktów. Porównuje te percepcje z postawami konsumentów z tradycyjnych centrów luksusu, uwzględniając, jakie różnice występują w wartości przypisywanej luksusowi. Badanie wykazuje, że kryteria psychograficzne są kluczowe w zrozumieniu międzynarodowych różnic w podejściu do wartości dóbr luksusowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Globalna demokratyzacja luksusu oraz dynamiczny wzrost grup aspirujących konsumentów z rozwijających się gospodarek rodzą istotne pytania dotyczące percepcji luksusu w dzisiejszych czasach. Książka "Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw" stara się odpowiedzieć na kluczowe kwestie związane z tym, jak współczesny luksus jest postrzegany, co aktualnie decyduje o jego wartości oraz które cechy luksusu są szczególnie cenione przez konsumentów na nowych rynkach i dlaczego.
Publikacja przedstawia, w jaki sposób konsumenci oceniają i hierarchizują różne elementy wartości dóbr luksusowych, których sprzedaż stale rośnie od wielu dekad. Złożoność postrzegania luksusu oraz rozwój rynku dóbr luksusowych jest analizowana, zwracając szczególną uwagę na stopniowe odchodzenie od dawnych reguł, które przez wieki definiowały tę kategorię.
Monografia podejmuje również próbę empirycznego zbadania opinii konsumentów z rynków wschodzących, takich jak Polska, Turcja, Arabia Saudyjska, Indie i Portugalia, w odniesieniu do luksusowych produktów. Porównuje te percepcje z postawami konsumentów z tradycyjnych centrów luksusu, uwzględniając, jakie różnice występują w wartości przypisywanej luksusowi. Badanie wykazuje, że kryteria psychograficzne są kluczowe w zrozumieniu międzynarodowych różnic w podejściu do wartości dóbr luksusowych.
