Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: • jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? • jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? • jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza? Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: • jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? • jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? • jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza? Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 28.10 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 348
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 160 x 235 mm
ID: 9788320823479
Autorzy: Beata Stępień
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Inne książki: Beata Stępień
29.77 zł
jak nowa
-
29.77 zł
jak nowa
-
19.75 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 40.13 zł 69.90 zł
26.13 zł
dobry
-
26.13 zł
dobry
Taniej o 17.87 zł 44.00 zł
42.63 zł
jak nowa
-
42.63 zł
jak nowa
Taniej o 22.27 zł 64.90 zł
28.10 zł
dobry
-
28.10 zł
dobry
Taniej o 36.80 zł 64.90 zł
Inne książki: Pozostałe książki
16.54 zł
jak nowa
-
16.54 zł
jak nowa
-
15.00 zł
dobry
-
12.22 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 53.36 zł 69.90 zł
102.00 zł
jak nowa
-
102.00 zł
jak nowa
12.75 zł
dobry
-
15.16 zł
jak nowa
-
12.75 zł
dobry
-
10.24 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 27.15 zł 39.90 zł
64.49 zł
jak nowa
-
64.49 zł
jak nowa
Taniej o 4.51 zł 69.00 zł
27.22 zł
jak nowa
-
27.22 zł
jak nowa
-
26.56 zł
dobry
-
25.23 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 17.77 zł 44.99 zł
35.35 zł
jak nowa
-
35.35 zł
jak nowa
Taniej o 4.55 zł 39.90 zł
27.35 zł
widoczne ślady używania
-
44.18 zł
jak nowa
-
36.09 zł
dobry
-
27.35 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 12.55 zł 39.90 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew