Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Volkswagen Tiguan I
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Volkswagen Tiguan pierwszej generacji (typu 5N), produkowanych od października 2007 do grudnia 2015, wyposażonych w turbodoładowane silniki benzynowe czterocylindrowe 1,4 TSI (typu CAXA) o mocy 90 kW (122 KM), 1,4 TSI (typu CZDB) o mocy 92 kW (125 KM), 1,4 TSI (typu BWK/CAVA/CTHA/CZDA) o mocy 110 kW (150 KM), 1,4 TSI (typu CAVD/CTHD) o mocy 118 kW (160 KM), 2,0 TSI (typu CAWA/CCTB/CCZC) o mocy 125 kW (170 KM), 2,0 TSI (typu CCZD) o mocy 132 kW (180 KM), 2,0 TSI (typu CCTA/CAWB/CCZA) o mocy 147 kW (200 KM) i 2,0 TSI (typu CCZB) o mocy 155 kW (211 KM), jak również turbodoładowane silniki wysokoprężne czterocylindrowe 2,0 CR-TDI (typu CFFD/CUVE) o mocy 81 kW (110 KM), 2,0 CR-TDI (typu CBAB/CFFB/CLJA) o mocy 103 kW (140 KM), 2,0 CR-TDI (typu CUVC) o mocy 110 kW (150 KM), 2,0 CR-TDI (typu CFGB/CBBB) o mocy 125 kW (170 KM), 2,0 CR-TDI (typu CFGC) o mocy 130 kW (177 KM) i 2,0 CR-TDI (typu CUWA) o mocy 135 kW (184 KM), z mechanicznymi skrzynkami przekładniowymi. Podano m.in. plan obsługi, opis czynności obsługowych i naprawczych, możliwych do wykonania we własnym zakresie oraz schematy instalacji elektrycznej (VW Tiguan I wg stanu na maj 2011).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Volkswagen Tiguan pierwszej generacji (typu 5N), produkowanych od października 2007 do grudnia 2015, wyposażonych w turbodoładowane silniki benzynowe czterocylindrowe 1,4 TSI (typu CAXA) o mocy 90 kW (122 KM), 1,4 TSI (typu CZDB) o mocy 92 kW (125 KM), 1,4 TSI (typu BWK/CAVA/CTHA/CZDA) o mocy 110 kW (150 KM), 1,4 TSI (typu CAVD/CTHD) o mocy 118 kW (160 KM), 2,0 TSI (typu CAWA/CCTB/CCZC) o mocy 125 kW (170 KM), 2,0 TSI (typu CCZD) o mocy 132 kW (180 KM), 2,0 TSI (typu CCTA/CAWB/CCZA) o mocy 147 kW (200 KM) i 2,0 TSI (typu CCZB) o mocy 155 kW (211 KM), jak również turbodoładowane silniki wysokoprężne czterocylindrowe 2,0 CR-TDI (typu CFFD/CUVE) o mocy 81 kW (110 KM), 2,0 CR-TDI (typu CBAB/CFFB/CLJA) o mocy 103 kW (140 KM), 2,0 CR-TDI (typu CUVC) o mocy 110 kW (150 KM), 2,0 CR-TDI (typu CFGB/CBBB) o mocy 125 kW (170 KM), 2,0 CR-TDI (typu CFGC) o mocy 130 kW (177 KM) i 2,0 CR-TDI (typu CUWA) o mocy 135 kW (184 KM), z mechanicznymi skrzynkami przekładniowymi. Podano m.in. plan obsługi, opis czynności obsługowych i naprawczych, możliwych do wykonania we własnym zakresie oraz schematy instalacji elektrycznej (VW Tiguan I wg stanu na maj 2011).