Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Unity. Przewodnik projektanta gier
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli marzysz o stworzeniu własnej gry, „24 h do własnej gry!” to książka, która wprowadzi Cię w tajniki korzystania z Unity — zaawansowanego środowiska do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji, dedykowanego zarówno urządzeniom mobilnym, jak i stacjonarnym. Unity przyciąga ogromną społeczność twórców, oferując platformę dla projektów o różnym poziomie zaawansowania. Ta publikacja jest w całości poświęcona silnikowi Unity i będzie idealnym wsparciem dla każdego przyszłego projektanta gier.
W książce znajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak skonfigurować oraz przystosować zintegrowane środowisko deweloperskie (IDE) do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzenia obiektów gry, operowania nimi, dodawania shaderów i tekstur oraz wykorzystywania narzędzi do kreacji tła i otoczenia. Kolejne sekcje książki koncentrują się na aspektach takich jak oświetlenie, użycie kamer i efekty dźwiękowe. Dowiesz się również, jak wykończyć swoją grę, wdrożyć ją oraz dostosować do urządzeń mobilnych. Dzięki tej lekturze stworzysz gry takie jak: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball i Amazing Racer.
Poznasz tajniki tworzenia i zarządzania obiektami gry, które są kluczowymi elementami w Unity. Nauczysz się sprawnie korzystać z zasobów, stosować shadery i tekstury oraz kreować złożone światy za pomocą narzędzi środowiskowych dostarczanych przez Unity. Książka zawiera także informacje o pisaniu skryptów, odczytywaniu danych wejściowych, projektowaniu skomplikowanych zachowań czy tworzeniu prefabrykatów. Ponadto, poznasz sposoby na implementację intuicyjnych interfejsów użytkownika i zdumiewających efektów, korzystając z systemu cząsteczek Shurinken oraz animacji Mecanim.
Dowiesz się również, jak skutecznie integrować dźwięk 2D i 3D, używać przyspieszeniomierzy i ekranów dotykowych w urządzeniach mobilnych oraz jak przekształcać wersje biurkowe swoich gier do wersji mobilnych. Dzięki tej książce zrozumiesz, jak dopracować i wdrożyć Twoje projekty, w pełni wykorzystując możliwości, jakie oferuje silnik Unity.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli marzysz o stworzeniu własnej gry, „24 h do własnej gry!” to książka, która wprowadzi Cię w tajniki korzystania z Unity — zaawansowanego środowiska do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji, dedykowanego zarówno urządzeniom mobilnym, jak i stacjonarnym. Unity przyciąga ogromną społeczność twórców, oferując platformę dla projektów o różnym poziomie zaawansowania. Ta publikacja jest w całości poświęcona silnikowi Unity i będzie idealnym wsparciem dla każdego przyszłego projektanta gier.
W książce znajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak skonfigurować oraz przystosować zintegrowane środowisko deweloperskie (IDE) do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzenia obiektów gry, operowania nimi, dodawania shaderów i tekstur oraz wykorzystywania narzędzi do kreacji tła i otoczenia. Kolejne sekcje książki koncentrują się na aspektach takich jak oświetlenie, użycie kamer i efekty dźwiękowe. Dowiesz się również, jak wykończyć swoją grę, wdrożyć ją oraz dostosować do urządzeń mobilnych. Dzięki tej lekturze stworzysz gry takie jak: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball i Amazing Racer.
Poznasz tajniki tworzenia i zarządzania obiektami gry, które są kluczowymi elementami w Unity. Nauczysz się sprawnie korzystać z zasobów, stosować shadery i tekstury oraz kreować złożone światy za pomocą narzędzi środowiskowych dostarczanych przez Unity. Książka zawiera także informacje o pisaniu skryptów, odczytywaniu danych wejściowych, projektowaniu skomplikowanych zachowań czy tworzeniu prefabrykatów. Ponadto, poznasz sposoby na implementację intuicyjnych interfejsów użytkownika i zdumiewających efektów, korzystając z systemu cząsteczek Shurinken oraz animacji Mecanim.
Dowiesz się również, jak skutecznie integrować dźwięk 2D i 3D, używać przyspieszeniomierzy i ekranów dotykowych w urządzeniach mobilnych oraz jak przekształcać wersje biurkowe swoich gier do wersji mobilnych. Dzięki tej książce zrozumiesz, jak dopracować i wdrożyć Twoje projekty, w pełni wykorzystując możliwości, jakie oferuje silnik Unity.
