Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Unity. Przewodnik projektanta gier
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sukces gry komputerowej to nie tylko fascynująca fabuła, ale również atrakcyjne wizualia, płynna grywalność i odpowiedni poziom trudności - zbyt prosta gra może nie stanowić wyzwania dla gracza. Jeśli masz już pomysł na grę, która spełnia te kryteria, potrzebujesz odpowiedniego narzędzia do jej realizacji. Unity to takie narzędzie - zaawansowany silnik idealny do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji na różne platformy. Dodatkowym atutem Unity jest ogromna społeczność entuzjastów, którzy chętnie dzielą się wiedzą z nowicjuszami.
Prezentowana książka, która doczekała się trzeciego, uzupełnionego wydania, jest cennym przewodnikiem dla tych, którzy chcą szybko opanować zasady tworzenia gier w Unity. Oferuje 24 lekcje, z których każda zajmuje około godziny. Poznasz w nich zarówno podstawy, jak i zaawansowane techniki pracy z silnikiem Unity. Książka zawiera jasne instrukcje krok po kroku, praktyczne przykłady, a także ćwiczenia i quizy, które pomogą w utrwaleniu wiedzy. Dowiesz się, jak korzystać z nowych narzędzi dostępnych w Unity, takich jak narzędzia do tworzenia grafik 2D, maszyna stanów czy nowa oś czasu. Ważnym elementem tej książki są także lekcje dotyczące dopracowywania detali i kompilacji gotowej gry.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sukces gry komputerowej to nie tylko fascynująca fabuła, ale również atrakcyjne wizualia, płynna grywalność i odpowiedni poziom trudności - zbyt prosta gra może nie stanowić wyzwania dla gracza. Jeśli masz już pomysł na grę, która spełnia te kryteria, potrzebujesz odpowiedniego narzędzia do jej realizacji. Unity to takie narzędzie - zaawansowany silnik idealny do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji na różne platformy. Dodatkowym atutem Unity jest ogromna społeczność entuzjastów, którzy chętnie dzielą się wiedzą z nowicjuszami.
Prezentowana książka, która doczekała się trzeciego, uzupełnionego wydania, jest cennym przewodnikiem dla tych, którzy chcą szybko opanować zasady tworzenia gier w Unity. Oferuje 24 lekcje, z których każda zajmuje około godziny. Poznasz w nich zarówno podstawy, jak i zaawansowane techniki pracy z silnikiem Unity. Książka zawiera jasne instrukcje krok po kroku, praktyczne przykłady, a także ćwiczenia i quizy, które pomogą w utrwaleniu wiedzy. Dowiesz się, jak korzystać z nowych narzędzi dostępnych w Unity, takich jak narzędzia do tworzenia grafik 2D, maszyna stanów czy nowa oś czasu. Ważnym elementem tej książki są także lekcje dotyczące dopracowywania detali i kompilacji gotowej gry.
