Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Unity. Przepisy na interfejs gry
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje ponad 60 przepisów, które mogą pomóc w tworzeniu wyrafinowanych i profesjonalnych interfejsów użytkownika, co ostatecznie zwiększa atrakcyjność gier. Umiejętność projektowania i wdrażania takich interfejsów jest niezbędna dla deweloperów gier, ponieważ dobrze zaprojektowany interfejs może znacząco zwiększyć zaangażowanie gracza. Unity jest idealnym narzędziem do tego zadania; jego funkcjonalność umożliwia tworzenie dynamicznych i estetycznych interfejsów. Kluczową zaletą korzystania z Unity jest możliwość harmonijnego połączenia elementów graficznych z kodem C#, co pozwala na osiągnięcie imponujących efektów.
Książka została stworzona z myślą o wszystkich, którzy chcą używać silnika Unity do tworzenia gier wideo. Pokazuje, jak zintegrować systemy interfejsu użytkownika z innymi elementami gry. Jest to zbiór praktycznych przepisów skupionych na realizacji konkretnych zadań. Materiał został zaprezentowany w taki sposób, że zaczynając od zagadnień podstawowych, czytelnik stopniowo przechodzi do bardziej skomplikowanych tematów, co sprzyja rozwojowi umiejętności programistycznych. Ważnym aspektem omawianym w książce jest interakcja między graczem a interfejsem gry, element nieodzowny dla każdego projektanta.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje ponad 60 przepisów, które mogą pomóc w tworzeniu wyrafinowanych i profesjonalnych interfejsów użytkownika, co ostatecznie zwiększa atrakcyjność gier. Umiejętność projektowania i wdrażania takich interfejsów jest niezbędna dla deweloperów gier, ponieważ dobrze zaprojektowany interfejs może znacząco zwiększyć zaangażowanie gracza. Unity jest idealnym narzędziem do tego zadania; jego funkcjonalność umożliwia tworzenie dynamicznych i estetycznych interfejsów. Kluczową zaletą korzystania z Unity jest możliwość harmonijnego połączenia elementów graficznych z kodem C#, co pozwala na osiągnięcie imponujących efektów.
Książka została stworzona z myślą o wszystkich, którzy chcą używać silnika Unity do tworzenia gier wideo. Pokazuje, jak zintegrować systemy interfejsu użytkownika z innymi elementami gry. Jest to zbiór praktycznych przepisów skupionych na realizacji konkretnych zadań. Materiał został zaprezentowany w taki sposób, że zaczynając od zagadnień podstawowych, czytelnik stopniowo przechodzi do bardziej skomplikowanych tematów, co sprzyja rozwojowi umiejętności programistycznych. Ważnym aspektem omawianym w książce jest interakcja między graczem a interfejsem gry, element nieodzowny dla każdego projektanta.