Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Umiejętności informacyjne gimnazjalistów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Głównym celem tej pracy było precyzyjne określenie, czym są umiejętności informacyjne, ponieważ często są one interpretowane intuicyjnie, bez jasno sprecyzowanej definicji. Autorzy skupili się również na ocenie poziomu tych umiejętności, które stanowią część kompetencji informacyjnych rozwijanych przez uczniów gimnazjum w ramach zajęć z informatyki. W badaniu analizowano też, w jakim stopniu program nauczania informatyki ze starych podstaw programowych odzwierciedla umiejętności informacyjne, które uczniowie faktycznie nabywają w trakcie nauki. Celem było więc zrozumienie, na ile edukacja informatyczna przygotowywała młodzież do efektywnego posługiwania się informacjami w praktyce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Głównym celem tej pracy było precyzyjne określenie, czym są umiejętności informacyjne, ponieważ często są one interpretowane intuicyjnie, bez jasno sprecyzowanej definicji. Autorzy skupili się również na ocenie poziomu tych umiejętności, które stanowią część kompetencji informacyjnych rozwijanych przez uczniów gimnazjum w ramach zajęć z informatyki. W badaniu analizowano też, w jakim stopniu program nauczania informatyki ze starych podstaw programowych odzwierciedla umiejętności informacyjne, które uczniowie faktycznie nabywają w trakcie nauki. Celem było więc zrozumienie, na ile edukacja informatyczna przygotowywała młodzież do efektywnego posługiwania się informacjami w praktyce.
