Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczę się i rozwijam. Karty pracy. Część 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Uczę się i rozwijam” jest wszechstronnym zasobem wspierającym obserwację rozwoju uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną. W skład tej publikacji wchodzą arkusze monitoringu oraz karty pracy opracowane specjalnie dla tych uczniów.
Karty pracy są zgodne z programem edukacyjno-terapeutycznym przeznaczonym dla dzieci i młodzieży z tym typem niepełnosprawności, ściśle nawiązując do treści zawartych w podstawie programowej. Zostały one zaprojektowane jako praktyczne narzędzie do pracy z uczniami wymagającymi specjalnej opieki edukacyjnej. Dodatkowo mogą być użyte podczas tworzenia dokumentacji monitorującej rozwój dziecka, dzięki czemu nauczyciele mogą śledzić osiągnięcia, zidentyfikować trudności rozwojowe, ocenić poziom opanowania materiału programowego oraz zgromadzić dane niezbędne do przygotowania wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia (WOPFU).
Trzecia część książki obejmuje kluczowe działy z obszaru „Ja i otoczenie” w podstawie programowej, takie jak: „Ja jako członek społeczeństwa”, „Ja i przyroda”, „Moje zdrowie” oraz „Ja w chorobie”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Uczę się i rozwijam” jest wszechstronnym zasobem wspierającym obserwację rozwoju uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną. W skład tej publikacji wchodzą arkusze monitoringu oraz karty pracy opracowane specjalnie dla tych uczniów.
Karty pracy są zgodne z programem edukacyjno-terapeutycznym przeznaczonym dla dzieci i młodzieży z tym typem niepełnosprawności, ściśle nawiązując do treści zawartych w podstawie programowej. Zostały one zaprojektowane jako praktyczne narzędzie do pracy z uczniami wymagającymi specjalnej opieki edukacyjnej. Dodatkowo mogą być użyte podczas tworzenia dokumentacji monitorującej rozwój dziecka, dzięki czemu nauczyciele mogą śledzić osiągnięcia, zidentyfikować trudności rozwojowe, ocenić poziom opanowania materiału programowego oraz zgromadzić dane niezbędne do przygotowania wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia (WOPFU).
Trzecia część książki obejmuje kluczowe działy z obszaru „Ja i otoczenie” w podstawie programowej, takie jak: „Ja jako członek społeczeństwa”, „Ja i przyroda”, „Moje zdrowie” oraz „Ja w chorobie”.
