Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczę się i rozwijam. Arkusz monitoringu. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Uczę się i rozwijam" stanowi kompleksowe narzędzie wspierające nadzorowanie rozwoju uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną. Składa się z arkuszy monitoringu oraz kart pracy przygotowanych specjalnie dla tych uczniów.
Arkusze te są niezwykle przydatne do oceny poziomu zdobytej wiedzy i umiejętności zgodnie z wytycznymi podstawy programowej. Pozwalają one także na ocenę postępów w osiąganiu zamierzonych celów oraz identyfikację trudności, które mogą pojawić się podczas rozwoju umiejętności, takich jak samoobsługa, komunikacja werbalna i niewerbalna, nauka czytania i pisania, rozwój motoryczny zarówno mały, jak i duży, elementarne umiejętności matematyczne, czy edukacja przyrodnicza, muzyczna oraz artystyczna. Wszystkie zgromadzone informacje umożliwiają także przygotowanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
W publikacji zawarty jest również ramowy program edukacyjno-terapeutyczny, przeznaczony dla dzieci i młodzieży z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną.
Druga część książki koncentruje się na obszarze "Ja i otoczenie" z podstawy programowej, obejmując takie zagadnienia jak: relacje w rodzinie, miejsce zamieszkania, funkcjonowanie jako uczeń w klasie i szkole, komunikacja oraz uczestnictwo w lokalnej społeczności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Uczę się i rozwijam" stanowi kompleksowe narzędzie wspierające nadzorowanie rozwoju uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną. Składa się z arkuszy monitoringu oraz kart pracy przygotowanych specjalnie dla tych uczniów.
Arkusze te są niezwykle przydatne do oceny poziomu zdobytej wiedzy i umiejętności zgodnie z wytycznymi podstawy programowej. Pozwalają one także na ocenę postępów w osiąganiu zamierzonych celów oraz identyfikację trudności, które mogą pojawić się podczas rozwoju umiejętności, takich jak samoobsługa, komunikacja werbalna i niewerbalna, nauka czytania i pisania, rozwój motoryczny zarówno mały, jak i duży, elementarne umiejętności matematyczne, czy edukacja przyrodnicza, muzyczna oraz artystyczna. Wszystkie zgromadzone informacje umożliwiają także przygotowanie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).
W publikacji zawarty jest również ramowy program edukacyjno-terapeutyczny, przeznaczony dla dzieci i młodzieży z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną.
Druga część książki koncentruje się na obszarze "Ja i otoczenie" z podstawy programowej, obejmując takie zagadnienia jak: relacje w rodzinie, miejsce zamieszkania, funkcjonowanie jako uczeń w klasie i szkole, komunikacja oraz uczestnictwo w lokalnej społeczności.
