Książka - Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?

Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.

Dzięki tej książce:

  • zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
  • zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
  • unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
  • zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
  • nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?

Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.

Dzięki tej książce:

  • zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
  • zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
  • unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
  • zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
  • nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 82.38 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 312

Rok wydania: 2022

Rozmiar: 190 x 240 mm

ID: 9788328385252

Inne książki: Alexander Osterwalder

Zintegrowa... , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 8.80 zł 54.90 zł

W magazynie
Używana
Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa
Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 4.70 zł 43.15 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Miękka , W magazynie
Używana

Inne książki: Pozostałe książki

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 7.01 zł 24.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 33.10 zł 64.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 35.46 zł 49.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 30.54 zł 59.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 20.37 zł 40.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana
Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

1000 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

10.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info