Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Turystyka w naukach humanistycznych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten jest przeznaczony dla studentów i wykładowców związanych z kierunkami turystyki i rekreacji, jak również dla osób studiujących kierunki ekonomiczne i humanistyczne z naciskiem na zagadnienia turystyczne. Może również stanowić cenne źródło wiedzy dla pracowników sektora turystycznego, takich jak piloci wycieczek, przewodnicy czy specjaliści ds. marketingu i reklamy, którzy potrzebują solidnej podstawy humanistycznej w swojej pracy.
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów, które wnikliwie analizują specyfikę poszczególnych dziedzin nauki, pokazując, w jaki sposób każda z nich odnosi się do zagadnień związanych z turystyką. Wśród omawianych dyscyplin znajdują się takie dziedziny jak filozofia, historia, psychologia, socjologia, pedagogika oraz teologia.
Jest to pierwsza w Polsce książka, która w sposób syntetyczny i zwięzły przedstawia dorobek nauk humanistycznych w kontekście turystyki, podkreślając jej kulturowe i społeczne znaczenie w dobie globalizacji. Łącząc różne perspektywy, podręcznik ilustruje interdyscyplinarną naturę turystyki jako zjawiska społecznego i kulturowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten jest przeznaczony dla studentów i wykładowców związanych z kierunkami turystyki i rekreacji, jak również dla osób studiujących kierunki ekonomiczne i humanistyczne z naciskiem na zagadnienia turystyczne. Może również stanowić cenne źródło wiedzy dla pracowników sektora turystycznego, takich jak piloci wycieczek, przewodnicy czy specjaliści ds. marketingu i reklamy, którzy potrzebują solidnej podstawy humanistycznej w swojej pracy.
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów, które wnikliwie analizują specyfikę poszczególnych dziedzin nauki, pokazując, w jaki sposób każda z nich odnosi się do zagadnień związanych z turystyką. Wśród omawianych dyscyplin znajdują się takie dziedziny jak filozofia, historia, psychologia, socjologia, pedagogika oraz teologia.
Jest to pierwsza w Polsce książka, która w sposób syntetyczny i zwięzły przedstawia dorobek nauk humanistycznych w kontekście turystyki, podkreślając jej kulturowe i społeczne znaczenie w dobie globalizacji. Łącząc różne perspektywy, podręcznik ilustruje interdyscyplinarną naturę turystyki jako zjawiska społecznego i kulturowego.
