Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tuptaj, starszaku
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tuptaj, starszaku to publikacja, która po Tuptaj, maluszku i Tuptaj, średniaczku zamyka tuptającą trylogię. Jest skierowana do dzieci w wieku od 5 do 7 lat i została oparta na tych samych założeniach, co poprzednie części. Ponieważ jednak czas skupienia uwagi u starszych dzieci jest dłuższy zabawy uległy wydłużeniu i stały się bardziej wymagające i zróżnicowane, a całą publikację podzielono na cztery poziomy. Sposób prowadzenia narracji dostosowano do wieku starszych przedszkolaków.
Z realizacją propozycji poradzą sobie także nieco młodsze, niż pięcioletnie, dzieci pod warunkiem że poziomy będą wprowadzane w oznaczonej kolejności i że owe dzieci bawiły się wcześniej przy publikacji Tuptaj, średniaczku.
Nie dajemy Ci kolejnych scenariuszy zajęć, w oparciu o które takie zajęcia można zrealizować ta publikacja to kompletne, już przeprowadzone zajęcia, nagrane w formie audio!
Na publikację składają się:
-płyta CD 1 z kompletnymi, przeprowadzonymi zajęciami, ujętymi w formę audio. Dzieci przy tych nagraniach będą w stanie bawić się samodzielnie (bezpośredni udział nauczyciela/opiekuna nie jest konieczny zajęcia mogą się odbywać jedynie pod jego troskliwym okiem). Aby tak się stało, wskazane jest, by przynajmniej za pierwszym razem (podczas zajęć z każdego poziomu) zachowania dzieci modelował wychowawca prezentując, w jaki sposób należy wykonywać opisywane przez lektora ruchy;
-płyta CD 2 zawierająca poszczególne zabawy z każdego poziomu, bez instrukcji słownej dotyczącej sposobu ich wykonania;
-książeczka, w której zamieszczono konspekty zajęć nagranych na płytę. Stanowi ona pomoc dla nauczyciela/opiekuna zawiera słowa piosenek i krótkie opisy zabaw, które precyzują polecenia zarejestrowane na nagraniu.
Z publikacji można korzystać na kilka sposobów:
-przeprowadzając kompletne zajęcia (z płyty CD 1): wystarczy wybrać interesujący nas poziom, włączyć odtwarzanie, a zajęcia zostaną w całości poprowadzone przez lektora, który wyjaśni dzieciom, jak w danym momencie mają się bawić;
-wybierając poszczególne zabawy prowadzone przez lektora (z płyty CD 1): jeżeli chcemy zaproponować dzieciom konkretną zabawę, wystarczy wybrać numer odpowiedniego utworu na płycie;
-wybierając poszczególne zabawy bez instrukcji lektora (z płyty CD 2): ten wariant przyda sie, gdy dzieci poznaja juz dobrze konkretne zabawy i nie beda potrzebowały słownych wskazówek, by właściwie realizować treści.
UWAGA: Przy pracy z płytą CD 2 warto zwrócić uwagę na inną numerację utworów niż podana w konspekcie. Zmiana numeracji spowodowana jest tym, że na płycie tej zostały wyłączone fragmenty zawierające głos lektora (są to na przykład części oznaczone w konspekcie jako Powitanie czy Pożegnanie). Tak więc pomimo iż wydawać by się mogło, że utworów na płycie CD 1 jest więcej niż na CD 2, to na tej drugiej znajdują się wszystkie zabawy z pierwszej. Aby ułatwić korzystanie z płyty CD 2, na końcu książeczki umieszczono listę zawierającą spis utworów znajdujących się na tej płycie.
Warto zaznaczyć, że można w pełni wykorzystać możliwości tej publikacji, nawet nie mając doświadczeń w pracy z płytami Tuptaj, maluszku i Tuptaj, średniaczku jednak zachęcamy do sięgnięcia także i po nie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tuptaj, starszaku to publikacja, która po Tuptaj, maluszku i Tuptaj, średniaczku zamyka tuptającą trylogię. Jest skierowana do dzieci w wieku od 5 do 7 lat i została oparta na tych samych założeniach, co poprzednie części. Ponieważ jednak czas skupienia uwagi u starszych dzieci jest dłuższy zabawy uległy wydłużeniu i stały się bardziej wymagające i zróżnicowane, a całą publikację podzielono na cztery poziomy. Sposób prowadzenia narracji dostosowano do wieku starszych przedszkolaków.
Z realizacją propozycji poradzą sobie także nieco młodsze, niż pięcioletnie, dzieci pod warunkiem że poziomy będą wprowadzane w oznaczonej kolejności i że owe dzieci bawiły się wcześniej przy publikacji Tuptaj, średniaczku.
Nie dajemy Ci kolejnych scenariuszy zajęć, w oparciu o które takie zajęcia można zrealizować ta publikacja to kompletne, już przeprowadzone zajęcia, nagrane w formie audio!
Na publikację składają się:
-płyta CD 1 z kompletnymi, przeprowadzonymi zajęciami, ujętymi w formę audio. Dzieci przy tych nagraniach będą w stanie bawić się samodzielnie (bezpośredni udział nauczyciela/opiekuna nie jest konieczny zajęcia mogą się odbywać jedynie pod jego troskliwym okiem). Aby tak się stało, wskazane jest, by przynajmniej za pierwszym razem (podczas zajęć z każdego poziomu) zachowania dzieci modelował wychowawca prezentując, w jaki sposób należy wykonywać opisywane przez lektora ruchy;
-płyta CD 2 zawierająca poszczególne zabawy z każdego poziomu, bez instrukcji słownej dotyczącej sposobu ich wykonania;
-książeczka, w której zamieszczono konspekty zajęć nagranych na płytę. Stanowi ona pomoc dla nauczyciela/opiekuna zawiera słowa piosenek i krótkie opisy zabaw, które precyzują polecenia zarejestrowane na nagraniu.
Z publikacji można korzystać na kilka sposobów:
-przeprowadzając kompletne zajęcia (z płyty CD 1): wystarczy wybrać interesujący nas poziom, włączyć odtwarzanie, a zajęcia zostaną w całości poprowadzone przez lektora, który wyjaśni dzieciom, jak w danym momencie mają się bawić;
-wybierając poszczególne zabawy prowadzone przez lektora (z płyty CD 1): jeżeli chcemy zaproponować dzieciom konkretną zabawę, wystarczy wybrać numer odpowiedniego utworu na płycie;
-wybierając poszczególne zabawy bez instrukcji lektora (z płyty CD 2): ten wariant przyda sie, gdy dzieci poznaja juz dobrze konkretne zabawy i nie beda potrzebowały słownych wskazówek, by właściwie realizować treści.
UWAGA: Przy pracy z płytą CD 2 warto zwrócić uwagę na inną numerację utworów niż podana w konspekcie. Zmiana numeracji spowodowana jest tym, że na płycie tej zostały wyłączone fragmenty zawierające głos lektora (są to na przykład części oznaczone w konspekcie jako Powitanie czy Pożegnanie). Tak więc pomimo iż wydawać by się mogło, że utworów na płycie CD 1 jest więcej niż na CD 2, to na tej drugiej znajdują się wszystkie zabawy z pierwszej. Aby ułatwić korzystanie z płyty CD 2, na końcu książeczki umieszczono listę zawierającą spis utworów znajdujących się na tej płycie.
Warto zaznaczyć, że można w pełni wykorzystać możliwości tej publikacji, nawet nie mając doświadczeń w pracy z płytami Tuptaj, maluszku i Tuptaj, średniaczku jednak zachęcamy do sięgnięcia także i po nie.