Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rozwój technologiczny znacząco wpływa na nasze zrozumienie komunikacji typograficznej, wprowadzając wyzwania, których nie można ignorować. Od czasu wynalezienia przez Gutenberga ruchomej czcionki w XV wieku, typografia nie przechodziła tak dalekosiężnych zmian jak obecnie. W dobie cyfryzacji i rozwoju nowych mediów, pojawia się pytanie, czy typografia może wciąż odgrywać kluczową rolę, gdy tradycyjne metody wyrazu są na nowo definiowane.
Typografia znajduje się teraz na skrzyżowaniu dróg, a jej przyszłość jest niepewna. W którą stronę będzie się rozwijać? Ta książka nie tylko bada źródła inspiracji współczesnych projektantów, ale także przedstawia innowacyjne rozwiązania. Dwudziestu jeden ekspertów w dziedzinie typografii i komunikacji dzieli się swoją wiedzą i obserwacjami, oferując fascynujące analizy oraz starannie wybrane przykłady.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rozwój technologiczny znacząco wpływa na nasze zrozumienie komunikacji typograficznej, wprowadzając wyzwania, których nie można ignorować. Od czasu wynalezienia przez Gutenberga ruchomej czcionki w XV wieku, typografia nie przechodziła tak dalekosiężnych zmian jak obecnie. W dobie cyfryzacji i rozwoju nowych mediów, pojawia się pytanie, czy typografia może wciąż odgrywać kluczową rolę, gdy tradycyjne metody wyrazu są na nowo definiowane.
Typografia znajduje się teraz na skrzyżowaniu dróg, a jej przyszłość jest niepewna. W którą stronę będzie się rozwijać? Ta książka nie tylko bada źródła inspiracji współczesnych projektantów, ale także przedstawia innowacyjne rozwiązania. Dwudziestu jeden ekspertów w dziedzinie typografii i komunikacji dzieli się swoją wiedzą i obserwacjami, oferując fascynujące analizy oraz starannie wybrane przykłady.
