Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
To była bardzo dobra telewizja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest poświęcona Telewizji Polskiej, a konkretnie ludziom, którzy ją kształtowali. Opisuje ich odważne pomysły, determinację, wytrwałość, ambicje i talenty. Skupia się na tych, którzy od samego początku budowali tę instytucję, realizując jej misję, mimo że nie zawsze było łatwo. Publikacja zwraca też uwagę na niepowodzenia i potknięcia, które, choć trudne, przyczyniają się do pełniejszego smaku sukcesu.
Dlaczego ta książka nie jest encyklopedią ani kompendium? Ponieważ autor koncentruje się na postaciach, a nie ich stanowiskach; na konkretnych audycjach, a nie redakcjach, które je przygotowywały. Nie interesują go struktury organizacyjne ani układy władzy, lecz to, co dociera do widzów – programy! To właśnie one ilustrują połączenie obrazu i dźwięku stworzone przez utalentowanych twórców.
Celem tej książki jest podkreślenie tego, co najlepsze w Telewizji Polskiej, pozostawiając krytykę innym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest poświęcona Telewizji Polskiej, a konkretnie ludziom, którzy ją kształtowali. Opisuje ich odważne pomysły, determinację, wytrwałość, ambicje i talenty. Skupia się na tych, którzy od samego początku budowali tę instytucję, realizując jej misję, mimo że nie zawsze było łatwo. Publikacja zwraca też uwagę na niepowodzenia i potknięcia, które, choć trudne, przyczyniają się do pełniejszego smaku sukcesu.
Dlaczego ta książka nie jest encyklopedią ani kompendium? Ponieważ autor koncentruje się na postaciach, a nie ich stanowiskach; na konkretnych audycjach, a nie redakcjach, które je przygotowywały. Nie interesują go struktury organizacyjne ani układy władzy, lecz to, co dociera do widzów – programy! To właśnie one ilustrują połączenie obrazu i dźwięku stworzone przez utalentowanych twórców.
Celem tej książki jest podkreślenie tego, co najlepsze w Telewizji Polskiej, pozostawiając krytykę innym.
