Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Test refleksji nad myśleniem. Podręcznik
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten prezentuje szczegółową budowę oraz właściwości psychometryczne pierwszego w Polsce testu przeznaczonego do oceny umiejętności dzieci w wieku od 4 do 6 lat w zakresie rozumienia, w jaki sposób stany umysłowe wpływają na ludzkie zachowania. W literaturze ten aspekt rozwoju znany jest jako teoria umysłu, czytanie w umyśle lub mentalizowanie. Test opiera się na założeniach koncepcji rozwoju zdolności refleksji nad myśleniem sformułowanej przez Martę Białecką-Pikul w 2012 roku. Istnienie Testu Refleksji nad Myśleniem oraz jego podręcznika zasługuje na docenienie, bowiem wypełnia ważną lukę, dostarczając standaryzowanego narzędzia z wstępnymi normami, które jest istotne dla badań nad teorią umysłu u dzieci mówiących po polsku. Podręcznik skierowany jest głównie do badaczy zajmujących się rozwojem społeczno-poznawczym dzieci, ale jest również cenny dla diagnostów zainteresowanych oceną tego aspektu rozwoju.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten prezentuje szczegółową budowę oraz właściwości psychometryczne pierwszego w Polsce testu przeznaczonego do oceny umiejętności dzieci w wieku od 4 do 6 lat w zakresie rozumienia, w jaki sposób stany umysłowe wpływają na ludzkie zachowania. W literaturze ten aspekt rozwoju znany jest jako teoria umysłu, czytanie w umyśle lub mentalizowanie. Test opiera się na założeniach koncepcji rozwoju zdolności refleksji nad myśleniem sformułowanej przez Martę Białecką-Pikul w 2012 roku. Istnienie Testu Refleksji nad Myśleniem oraz jego podręcznika zasługuje na docenienie, bowiem wypełnia ważną lukę, dostarczając standaryzowanego narzędzia z wstępnymi normami, które jest istotne dla badań nad teorią umysłu u dzieci mówiących po polsku. Podręcznik skierowany jest głównie do badaczy zajmujących się rozwojem społeczno-poznawczym dzieci, ale jest również cenny dla diagnostów zainteresowanych oceną tego aspektu rozwoju.
