Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia pedagogiczna w teorii i działaniu. Wybrane zagadnienia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka stanowi cenne uzupełnienie literatury pedagogicznej, skierowanej do szerokiego grona odbiorców: nauczycieli, przyszłych pedagogów, studentów, wychowawców oraz opiekunów. Jest także odpowiednia dla osób przygotowujących się do roli terapeuty pedagogicznego lub chcących prowadzić działania wspierające uczniów w ramach codziennej praktyki edukacyjno-wychowawczej. Publikacja ta łączy w sobie wybrane aspekty teorii i praktyki terapii pedagogicznej, skupiając się na kształtowaniu u Czytelników umiejętności krytycznego myślenia i refleksji.
Książka jest owocem współpracy dwóch autorek, których wieloletnia praktyka i badania naukowe koncentrują się na wsparciu psychopedagogicznym oraz pomocy dzieciom z trudnościami w czytaniu i pisaniu, zarówno w szkołach, jak i poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Autorki wyrażają nadzieję, że „Terapia pedagogiczna w teorii i działaniu. Wybrane zagadnienia” stanie się nieocenionym źródłem wiedzy oraz inspiracją do rozwoju umiejętności terapeutycznych i refleksji nad codzienną pracą terapeutyczną. Każdy rozdział zamyka refleksja nad omówionymi zagadnieniami oraz lista literatury do dalszego zgłębiania tematu. To wydanie jest poszerzoną i zmienioną wersją ich wcześniejszej publikacji „Terapia pedagogiczna w zarysie. Teoria, praktyka, refleksja” z 2015 roku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka stanowi cenne uzupełnienie literatury pedagogicznej, skierowanej do szerokiego grona odbiorców: nauczycieli, przyszłych pedagogów, studentów, wychowawców oraz opiekunów. Jest także odpowiednia dla osób przygotowujących się do roli terapeuty pedagogicznego lub chcących prowadzić działania wspierające uczniów w ramach codziennej praktyki edukacyjno-wychowawczej. Publikacja ta łączy w sobie wybrane aspekty teorii i praktyki terapii pedagogicznej, skupiając się na kształtowaniu u Czytelników umiejętności krytycznego myślenia i refleksji.
Książka jest owocem współpracy dwóch autorek, których wieloletnia praktyka i badania naukowe koncentrują się na wsparciu psychopedagogicznym oraz pomocy dzieciom z trudnościami w czytaniu i pisaniu, zarówno w szkołach, jak i poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Autorki wyrażają nadzieję, że „Terapia pedagogiczna w teorii i działaniu. Wybrane zagadnienia” stanie się nieocenionym źródłem wiedzy oraz inspiracją do rozwoju umiejętności terapeutycznych i refleksji nad codzienną pracą terapeutyczną. Każdy rozdział zamyka refleksja nad omówionymi zagadnieniami oraz lista literatury do dalszego zgłębiania tematu. To wydanie jest poszerzoną i zmienioną wersją ich wcześniejszej publikacji „Terapia pedagogiczna w zarysie. Teoria, praktyka, refleksja” z 2015 roku.
