Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tekst literacki w nauczaniu języka polskiego jako obcego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta została opracowana z myślą o nauczycielach języka polskiego jako obcego oraz studentach specjalizujących się w nauczaniu tego języka. Jej głównym celem jest wsparcie w planowaniu i prowadzeniu zajęć na różnych poziomach zaawansowania, pomagając uczniom w rozwijaniu określonych umiejętności językowych oraz kształtowaniu ich tożsamości. Ważnym elementem tej publikacji jest także zwiększenie świadomości kulturowej uczestników kursu. Autor wykorzystuje teksty literackie jako narzędzie edukacyjne, które wspiera zarówno naukę języka, jak i rozwój kompetencji kulturowych poprzez angażowanie uczniów do aktywnego dialogu z tekstem. W książce położono szczególny nacisk na praktyczne aspekty nauczania, pomijając teoretyczne rozważania związane z literaturą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta została opracowana z myślą o nauczycielach języka polskiego jako obcego oraz studentach specjalizujących się w nauczaniu tego języka. Jej głównym celem jest wsparcie w planowaniu i prowadzeniu zajęć na różnych poziomach zaawansowania, pomagając uczniom w rozwijaniu określonych umiejętności językowych oraz kształtowaniu ich tożsamości. Ważnym elementem tej publikacji jest także zwiększenie świadomości kulturowej uczestników kursu. Autor wykorzystuje teksty literackie jako narzędzie edukacyjne, które wspiera zarówno naukę języka, jak i rozwój kompetencji kulturowych poprzez angażowanie uczniów do aktywnego dialogu z tekstem. W książce położono szczególny nacisk na praktyczne aspekty nauczania, pomijając teoretyczne rozważania związane z literaturą.
