Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Techniki negocjacji i wywierania wpływu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Umiejętność negocjacji jest kluczowym elementem skutecznego prowadzenia biznesu. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, menedżerem, kierownikiem, czy pracownikiem działu, który regularnie kontaktuje się z klientami lub dostawcami, umiejętność negocjowania to podstawa. Kluczem jest nie tylko wysłuchanie potrzeb drugiej strony, ale także znalezienie rozwiązania, które będzie korzystne dla obu stron, co z kolei przyczynia się do budowania trwałych relacji biznesowych – a te przekładają się na wzrost dochodów firmy.
Książka szczegółowo objaśnia zasady profesjonalnie prowadzonych negocjacji, sugerując efektywne techniki i zasady, które należy zastosować. Oferuje wskazówki dotyczące tematów, które warto włączać w rozmowy biznesowe, a które lepiej pomijać. Podkreśla, jak ważne jest dokładne planowanie procesu negocjacji i jak dobrze przygotować się do rozmowy. Znajdziesz tu też przegląd kluczowych metod wywierania wpływu, sposobów nawiązania trwałych i szczerych relacji oraz rad do opanowywania emocji i rozwiązywania konfliktów, które mogą pojawić się w trakcie negocjacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Umiejętność negocjacji jest kluczowym elementem skutecznego prowadzenia biznesu. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, menedżerem, kierownikiem, czy pracownikiem działu, który regularnie kontaktuje się z klientami lub dostawcami, umiejętność negocjowania to podstawa. Kluczem jest nie tylko wysłuchanie potrzeb drugiej strony, ale także znalezienie rozwiązania, które będzie korzystne dla obu stron, co z kolei przyczynia się do budowania trwałych relacji biznesowych – a te przekładają się na wzrost dochodów firmy.
Książka szczegółowo objaśnia zasady profesjonalnie prowadzonych negocjacji, sugerując efektywne techniki i zasady, które należy zastosować. Oferuje wskazówki dotyczące tematów, które warto włączać w rozmowy biznesowe, a które lepiej pomijać. Podkreśla, jak ważne jest dokładne planowanie procesu negocjacji i jak dobrze przygotować się do rozmowy. Znajdziesz tu też przegląd kluczowych metod wywierania wpływu, sposobów nawiązania trwałych i szczerych relacji oraz rad do opanowywania emocji i rozwiązywania konfliktów, które mogą pojawić się w trakcie negocjacji.
