Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Techniki negocjacji i wywierania wpływu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Negocjacje są nieodłącznym elementem efektywnego prowadzenia biznesu. Zarówno właściciele firm, menedżerowie i kierownicy, jak i pracownicy działów mających kontakt z klientami oraz dostawcami muszą opanować tę sztukę. Umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby partnerów biznesowych i wypracowywania rozwiązania satysfakcjonującego obydwie strony jest fundamentem długotrwałych i owocnych relacji, przekładających się na wzrost przychodów i zysków.
Książka w kompleksowy sposób przybliża tajniki profesjonalnych negocjacji, wskazując na techniki, które warto wdrożyć oraz zasady, o których należy pamiętać. Podpowiada, jakie kwestie warto podejmować podczas rozmów biznesowych, a które lepiej ominąć. Czytelnik dowiaduje się, jak istotne jest planowanie procesu negocjacyjnego oraz właściwe przygotowanie do rozmów. W książce przedstawiono kluczowe metody wpływania na decyzje rozmówców, sposoby budowania autentycznych i trwałych relacji oraz techniki zarządzania emocjami i rozwiązywania konfliktów, które mogą pojawić się podczas negocjacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Negocjacje są nieodłącznym elementem efektywnego prowadzenia biznesu. Zarówno właściciele firm, menedżerowie i kierownicy, jak i pracownicy działów mających kontakt z klientami oraz dostawcami muszą opanować tę sztukę. Umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby partnerów biznesowych i wypracowywania rozwiązania satysfakcjonującego obydwie strony jest fundamentem długotrwałych i owocnych relacji, przekładających się na wzrost przychodów i zysków.
Książka w kompleksowy sposób przybliża tajniki profesjonalnych negocjacji, wskazując na techniki, które warto wdrożyć oraz zasady, o których należy pamiętać. Podpowiada, jakie kwestie warto podejmować podczas rozmów biznesowych, a które lepiej ominąć. Czytelnik dowiaduje się, jak istotne jest planowanie procesu negocjacyjnego oraz właściwe przygotowanie do rozmów. W książce przedstawiono kluczowe metody wpływania na decyzje rozmówców, sposoby budowania autentycznych i trwałych relacji oraz techniki zarządzania emocjami i rozwiązywania konfliktów, które mogą pojawić się podczas negocjacji.
