Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Technika. Podręcznik. Klasa 4-6. Część techniczna 2. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zajęcia techniczne odgrywają kluczową rolę w rozwijaniu kreatywności uczniów, ucząc ich pracy zespołowej oraz planowania projektów. Podręcznik przedstawia te zagadnienia w sposób zrozumiały, często odwołując się do sytuacji z rzeczywistości bliskiej uczniom. W książce znajdują się sugestie dotyczące wprowadzania treści poprzez metodę projektową. Taki sposób nauki pomaga uczniom w opanowaniu umiejętności realizacji poszczególnych etapów zadania: od analizy potrzeb i wymagań, przez tworzenie pomysłów, planowanie, wybór materiałów i procesów technologicznych, aż po wybór odpowiednich narzędzi, wykonanie, testowanie i ocenę końcowego wyniku w kontekście spełnienia założeń. Autorzy przewidzieli również opcję realizacji projektów w pojedynkę lub w grupach, co pozwala na elastyczność i dostosowanie do indywidualnych preferencji uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zajęcia techniczne odgrywają kluczową rolę w rozwijaniu kreatywności uczniów, ucząc ich pracy zespołowej oraz planowania projektów. Podręcznik przedstawia te zagadnienia w sposób zrozumiały, często odwołując się do sytuacji z rzeczywistości bliskiej uczniom. W książce znajdują się sugestie dotyczące wprowadzania treści poprzez metodę projektową. Taki sposób nauki pomaga uczniom w opanowaniu umiejętności realizacji poszczególnych etapów zadania: od analizy potrzeb i wymagań, przez tworzenie pomysłów, planowanie, wybór materiałów i procesów technologicznych, aż po wybór odpowiednich narzędzi, wykonanie, testowanie i ocenę końcowego wyniku w kontekście spełnienia założeń. Autorzy przewidzieli również opcję realizacji projektów w pojedynkę lub w grupach, co pozwala na elastyczność i dostosowanie do indywidualnych preferencji uczniów.
