InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Lata osiemdziesiąte XX wieku nie były sprzyjające dla dramaturgii portorykańskiej. podobnie jak na kontynencie, dramat nie cieszył się popularnością, aczkolwiek pod koniec dekady doszło do odnowy teatru na Wyspie, a to przede wszystkim za sprawą młodego pokolenia pisarzy nie stroniących od trudnych problemów tożsamości kulturowej i seksualnej. Coraz częściej wystawiano sztuki mówiące o codziennym życiu, zawiłych relacjach łączących ludzi oraz związkach, które niekiedy były źródłem cierpienia i ukrywania się. Roberto Ramos-Perea (ur. 1957) to najwybitniejszy przedstawiciel dramaturgii portorykańskiej lat ’80 i ’90. Dramaturg, aktor, reżyser teatralny, dziennikarz i krytyk teatralny ukończył wydział dramatyczny w Instituto Nacional de Bellas Artes w Meksyku, a następnie na Universidad de Puerto Rico Twórczość dramatyczna Roberta jest wyraźnie zróżnicowana, zarówno pod względem poruszanej tematyki jak i użytych technicznych środków ekspresji. Abniel Marat (1958), dramaturg i poeta, ukończył Universidad de Puerto Rico oraz Universidad de Valladolid. Carlos Canales Cintrón (ur. 1955) ukończył studia z zakresu nauk politycznych na Universidad de Puerto Rico.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Lata osiemdziesiąte XX wieku nie były sprzyjające dla dramaturgii portorykańskiej. podobnie jak na kontynencie, dramat nie cieszył się popularnością, aczkolwiek pod koniec dekady doszło do odnowy teatru na Wyspie, a to przede wszystkim za sprawą młodego pokolenia pisarzy nie stroniących od trudnych problemów tożsamości kulturowej i seksualnej. Coraz częściej wystawiano sztuki mówiące o codziennym życiu, zawiłych relacjach łączących ludzi oraz związkach, które niekiedy były źródłem cierpienia i ukrywania się. Roberto Ramos-Perea (ur. 1957) to najwybitniejszy przedstawiciel dramaturgii portorykańskiej lat ’80 i ’90. Dramaturg, aktor, reżyser teatralny, dziennikarz i krytyk teatralny ukończył wydział dramatyczny w Instituto Nacional de Bellas Artes w Meksyku, a następnie na Universidad de Puerto Rico Twórczość dramatyczna Roberta jest wyraźnie zróżnicowana, zarówno pod względem poruszanej tematyki jak i użytych technicznych środków ekspresji. Abniel Marat (1958), dramaturg i poeta, ukończył Universidad de Puerto Rico oraz Universidad de Valladolid. Carlos Canales Cintrón (ur. 1955) ukończył studia z zakresu nauk politycznych na Universidad de Puerto Rico.