Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tajemnice rekrutacji. Najlepsze sposoby na sukces w rozmowie kwalifikacyjnej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jednym z kluczowych aspektów naszego życia jest praca. To ona przynosi nam środki na utrzymanie, umożliwia osobisty rozwój oraz często dostarcza poczucia spełnienia z wykonywanych obowiązków, a także daje okazję do współpracy z osobami o podobnych zainteresowaniach. Pod warunkiem, że praca jest dobra. Rzeczywistość bywa jednak różna i niedzielne wieczory mogą napawać niektórych obawą przed poniedziałkowym powrotem do biura. Źle zarządzany zespół, monotonia zadań, zbyt niskie wymagania czy rozczarowująca płaca mogą być źródłem niepokoju. Mimo wszystko wiele osób trwa w nielubianych miejscach z obawy przed utratą stabilności w okresach kryzysu i redukcji etatów, bojąc się ryzykować poszukiwanie lepszej alternatywy. Ale dla tych, którzy są gotowi na zmianę, ważne jest, aby podejmować kroki rozsądnie, najlepiej z pomocą eksperta od rekrutacji.
Karol Myszel, posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, szczególnie jako dyrektor personalny, doskonale rozumie dynamikę procesu rekrutacji, zarówno w czasach rozkwitu gospodarczego, jak i podczas kryzysów. Jego doświadczenie po „drugiej stronie biurka” pozwala mu na udzielanie praktycznych porad dotyczących skutecznego aplikowania na nowe stanowiska. Od pisania reakcji na ogłoszenia po przygotowania do rozmów kwalifikacyjnych, Karol oferuje cenne wskazówki oparte na wiedzy o technikach stosowanych przez rekruterów. Jego rady wykraczają poza standardowe zalecenia, umożliwiając kandydatom wyróżnienie się i zwiększenie swoich szans na zdobycie wymarzonej pracy.
Karol Myszel jest nie tylko doświadczonym menedżerem, ale również lekarzem, co czyni go wszechstronnym specjalistą. Ukończył Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Poznaniu oraz podyplomowe studia z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także prawa pracy w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Posiada również dyplom z zarządzania i marketingu oraz wieloletnie doświadczenie w działach personalnych czołowych firm farmaceutycznych na świecie. Jako trener w technikach zarządzania personelem prowadził szkolenia zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie działa jako konsultant ds. zarządzania personelem, pomagając organizacjom w optymalnym wykorzystaniu potencjału ich pracowników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jednym z kluczowych aspektów naszego życia jest praca. To ona przynosi nam środki na utrzymanie, umożliwia osobisty rozwój oraz często dostarcza poczucia spełnienia z wykonywanych obowiązków, a także daje okazję do współpracy z osobami o podobnych zainteresowaniach. Pod warunkiem, że praca jest dobra. Rzeczywistość bywa jednak różna i niedzielne wieczory mogą napawać niektórych obawą przed poniedziałkowym powrotem do biura. Źle zarządzany zespół, monotonia zadań, zbyt niskie wymagania czy rozczarowująca płaca mogą być źródłem niepokoju. Mimo wszystko wiele osób trwa w nielubianych miejscach z obawy przed utratą stabilności w okresach kryzysu i redukcji etatów, bojąc się ryzykować poszukiwanie lepszej alternatywy. Ale dla tych, którzy są gotowi na zmianę, ważne jest, aby podejmować kroki rozsądnie, najlepiej z pomocą eksperta od rekrutacji.
Karol Myszel, posiadający wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, szczególnie jako dyrektor personalny, doskonale rozumie dynamikę procesu rekrutacji, zarówno w czasach rozkwitu gospodarczego, jak i podczas kryzysów. Jego doświadczenie po „drugiej stronie biurka” pozwala mu na udzielanie praktycznych porad dotyczących skutecznego aplikowania na nowe stanowiska. Od pisania reakcji na ogłoszenia po przygotowania do rozmów kwalifikacyjnych, Karol oferuje cenne wskazówki oparte na wiedzy o technikach stosowanych przez rekruterów. Jego rady wykraczają poza standardowe zalecenia, umożliwiając kandydatom wyróżnienie się i zwiększenie swoich szans na zdobycie wymarzonej pracy.
Karol Myszel jest nie tylko doświadczonym menedżerem, ale również lekarzem, co czyni go wszechstronnym specjalistą. Ukończył Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Poznaniu oraz podyplomowe studia z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także prawa pracy w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Posiada również dyplom z zarządzania i marketingu oraz wieloletnie doświadczenie w działach personalnych czołowych firm farmaceutycznych na świecie. Jako trener w technikach zarządzania personelem prowadził szkolenia zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie działa jako konsultant ds. zarządzania personelem, pomagając organizacjom w optymalnym wykorzystaniu potencjału ich pracowników.
