Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szumki sz, ż, cz, dż
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest zbiorem ćwiczeń zaprojektowanych specjalnie dla dzieci z problemem seplenienia. Autorki mają na celu zwiększenie zaangażowania dzieci w ćwiczenia logopedyczne poprzez angażowanie je w różnorodne aktywności, takie jak rysowanie, wycinanie czy liczenie powtórzeń. Dobrane słowa, zdania, wierszyki i ilustracje są skonstruowane tak, aby były zarówno zabawne, jak i zaskakujące dla dziecka. Dzięki wsparciu logopedy, nauczyciela lub rodzica dziecko może samodzielnie pracować nad umieszczonymi w książce zadaniami.
Ćwiczenia są skonstruowane zgodnie z zasadami terapii logopedycznej. Proces ten zaczyna się od pracy nad konkretną głoską w sylabach, następnie przechodzi do wyrazów, obejmujących zarówno początkowe, środkowe, jak i końcowe pozycje w wyrazie, oraz grup spółgłoskowych. Na końcu dziecko stosuje wypracowane umiejętności w spontanicznej mowie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest zbiorem ćwiczeń zaprojektowanych specjalnie dla dzieci z problemem seplenienia. Autorki mają na celu zwiększenie zaangażowania dzieci w ćwiczenia logopedyczne poprzez angażowanie je w różnorodne aktywności, takie jak rysowanie, wycinanie czy liczenie powtórzeń. Dobrane słowa, zdania, wierszyki i ilustracje są skonstruowane tak, aby były zarówno zabawne, jak i zaskakujące dla dziecka. Dzięki wsparciu logopedy, nauczyciela lub rodzica dziecko może samodzielnie pracować nad umieszczonymi w książce zadaniami.
Ćwiczenia są skonstruowane zgodnie z zasadami terapii logopedycznej. Proces ten zaczyna się od pracy nad konkretną głoską w sylabach, następnie przechodzi do wyrazów, obejmujących zarówno początkowe, środkowe, jak i końcowe pozycje w wyrazie, oraz grup spółgłoskowych. Na końcu dziecko stosuje wypracowane umiejętności w spontanicznej mowie.
