Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Piąte, rozszerzone wydanie książki "Kompletny poradnik nowoczesnej obsługi kelnerskiej - praktyka, kompetencje, sprzedaż" to wyjątkowa pozycja na polskim rynku, która skupia się na rozwijaniu kluczowych umiejętności zawodowych związanych z obsługą kelnerską. Autorki publikacji połączyły teorię z praktyką, wprowadzając czytelników w świat profesjonalnej obsługi poprzez ćwiczenia "na żywo", scenki szkoleniowe, przykłady dobrych praktyk oraz wywiady z doświadczonymi restauratorami. W książce można znaleźć szczegółowy opis różnic między przeciętnym a wybitnym kelnerem, w tym postawy i nawyki wyróżniające najlepszych, a także roli, jaką pełni kelner jako gospodarz i doradca kulinarny. Publikacja omawia także techniki sugestywnej sprzedaży i cross-sellingu, proponuje kompletny scenariusz obsługi gościa oraz zasady postępowania w sytuacjach konfliktowych. Ponadto, książka zawiera przydatne wskazówki dla menedżerów dotyczące rekrutacji, motywowania i oceny personelu. Jest dedykowana studentom gastronomii, kelnerom, barmanom, sommelierom pragnącym podnieść swoje umiejętności, a także właścicielom i menedżerom restauracji, hoteli oraz firm cateringowych."
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Piąte, rozszerzone wydanie książki "Kompletny poradnik nowoczesnej obsługi kelnerskiej - praktyka, kompetencje, sprzedaż" to wyjątkowa pozycja na polskim rynku, która skupia się na rozwijaniu kluczowych umiejętności zawodowych związanych z obsługą kelnerską. Autorki publikacji połączyły teorię z praktyką, wprowadzając czytelników w świat profesjonalnej obsługi poprzez ćwiczenia "na żywo", scenki szkoleniowe, przykłady dobrych praktyk oraz wywiady z doświadczonymi restauratorami. W książce można znaleźć szczegółowy opis różnic między przeciętnym a wybitnym kelnerem, w tym postawy i nawyki wyróżniające najlepszych, a także roli, jaką pełni kelner jako gospodarz i doradca kulinarny. Publikacja omawia także techniki sugestywnej sprzedaży i cross-sellingu, proponuje kompletny scenariusz obsługi gościa oraz zasady postępowania w sytuacjach konfliktowych. Ponadto, książka zawiera przydatne wskazówki dla menedżerów dotyczące rekrutacji, motywowania i oceny personelu. Jest dedykowana studentom gastronomii, kelnerom, barmanom, sommelierom pragnącym podnieść swoje umiejętności, a także właścicielom i menedżerom restauracji, hoteli oraz firm cateringowych."
