Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateNew.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Nowa
Książka nowa.![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateLikeNew.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateGood.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateBattleScared.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.![Sztuka argumentacji. Słownik terminologiczny Sztuka argumentacji. Słownik terminologiczny](https://skupszop.pl/images/books/9788301142896.jpg)
Sztuka argumentacji. Słownik terminologiczny
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompleksowe opracowanie problemów argumentacji z punktu widzenia logiki, retoryki, językoznawstwa i psychologii. Niezbędny dla studentów, wykładowców, nauczycieli logiki i retoryki. Lektura obowiązkowa dla dziennikarzy, prawników, polityków, przedstawicieli reklamy, marketingu i PR. Pomocny filozofom, duchownym i wszystkim zainteresowanym: teorią i praktyką argumentacji; krytycznym myśleniem, tropieniem błędów logicznych; zagadnieniami dialogu, dyskusji, debaty; związkami logiki i retoryki z argumentowaniem; sposobami przekonywania, perswazji, prowadzenia sporów; psychologią przekonań. Słownik zawiera: terminy i definicje teorii argumentacji; 683 hasła opisowe z zasadami erystyki, negocjacji, wystąpień publicznych oraz psychologii przekonywania; wiele wyrazistych przykładów ze współczesnej prasy, telewizji, literatury pięknej pokazujących jak skutecznie argumentować, a czego się wystrzegać; dziesiątki rozpatrywanych schematów argumentacyjnych; przystępne — nawet dla zdeklarowanego humanisty — wprowadzenie w logikę formalną; przewodnik tematyczny, który umożliwia szybkie wyszukiwanie haseł powiązanych tematycznie; bibliografia, wybór zwrotów i sentencji łacińskich; przewodnik i indeks umożliwiające szybkie wyszukiwanie informacji. Pozycja pionierska na polskim rynku wydawniczym dzięki swej interdyscyplinarności (wypełnia lukę między logiką formalną a retoryką). Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności przemawiania, negocjowania i perswazji - ten słownik: pomoże Ci dobrać i uporządkować argumenty; wyjaśni, jak i kiedy skutecznie je przedstawić; uchroni przed pułapkami w rozumowaniu; podpowie, kiedy Twój rozmówca się myli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kompleksowe opracowanie problemów argumentacji z punktu widzenia logiki, retoryki, językoznawstwa i psychologii. Niezbędny dla studentów, wykładowców, nauczycieli logiki i retoryki. Lektura obowiązkowa dla dziennikarzy, prawników, polityków, przedstawicieli reklamy, marketingu i PR. Pomocny filozofom, duchownym i wszystkim zainteresowanym: teorią i praktyką argumentacji; krytycznym myśleniem, tropieniem błędów logicznych; zagadnieniami dialogu, dyskusji, debaty; związkami logiki i retoryki z argumentowaniem; sposobami przekonywania, perswazji, prowadzenia sporów; psychologią przekonań. Słownik zawiera: terminy i definicje teorii argumentacji; 683 hasła opisowe z zasadami erystyki, negocjacji, wystąpień publicznych oraz psychologii przekonywania; wiele wyrazistych przykładów ze współczesnej prasy, telewizji, literatury pięknej pokazujących jak skutecznie argumentować, a czego się wystrzegać; dziesiątki rozpatrywanych schematów argumentacyjnych; przystępne — nawet dla zdeklarowanego humanisty — wprowadzenie w logikę formalną; przewodnik tematyczny, który umożliwia szybkie wyszukiwanie haseł powiązanych tematycznie; bibliografia, wybór zwrotów i sentencji łacińskich; przewodnik i indeks umożliwiające szybkie wyszukiwanie informacji. Pozycja pionierska na polskim rynku wydawniczym dzięki swej interdyscyplinarności (wypełnia lukę między logiką formalną a retoryką). Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności przemawiania, negocjowania i perswazji - ten słownik: pomoże Ci dobrać i uporządkować argumenty; wyjaśni, jak i kiedy skutecznie je przedstawić; uchroni przed pułapkami w rozumowaniu; podpowie, kiedy Twój rozmówca się myli.