InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompleksowe opracowanie problemów argumentacji z punktu widzenia logiki, retoryki, językoznawstwa i psychologii. Niezbędny dla studentów, wykładowców, nauczycieli logiki i retoryki. Lektura obowiązkowa dla dziennikarzy, prawników, polityków, przedstawicieli reklamy, marketingu i PR. Pomocny filozofom, duchownym i wszystkim zainteresowanym: teorią i praktyką argumentacji; krytycznym myśleniem, tropieniem błędów logicznych; zagadnieniami dialogu, dyskusji, debaty; związkami logiki i retoryki z argumentowaniem; sposobami przekonywania, perswazji, prowadzenia sporów; psychologią przekonań. Słownik zawiera: terminy i definicje teorii argumentacji; 683 hasła opisowe z zasadami erystyki, negocjacji, wystąpień publicznych oraz psychologii przekonywania; wiele wyrazistych przykładów ze współczesnej prasy, telewizji, literatury pięknej pokazujących jak skutecznie argumentować, a czego się wystrzegać; dziesiątki rozpatrywanych schematów argumentacyjnych; przystępne — nawet dla zdeklarowanego humanisty — wprowadzenie w logikę formalną; przewodnik tematyczny, który umożliwia szybkie wyszukiwanie haseł powiązanych tematycznie; bibliografia, wybór zwrotów i sentencji łacińskich; przewodnik i indeks umożliwiające szybkie wyszukiwanie informacji. Pozycja pionierska na polskim rynku wydawniczym dzięki swej interdyscyplinarności (wypełnia lukę między logiką formalną a retoryką). Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności przemawiania, negocjowania i perswazji - ten słownik: pomoże Ci dobrać i uporządkować argumenty; wyjaśni, jak i kiedy skutecznie je przedstawić; uchroni przed pułapkami w rozumowaniu; podpowie, kiedy Twój rozmówca się myli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kompleksowe opracowanie problemów argumentacji z punktu widzenia logiki, retoryki, językoznawstwa i psychologii. Niezbędny dla studentów, wykładowców, nauczycieli logiki i retoryki. Lektura obowiązkowa dla dziennikarzy, prawników, polityków, przedstawicieli reklamy, marketingu i PR. Pomocny filozofom, duchownym i wszystkim zainteresowanym: teorią i praktyką argumentacji; krytycznym myśleniem, tropieniem błędów logicznych; zagadnieniami dialogu, dyskusji, debaty; związkami logiki i retoryki z argumentowaniem; sposobami przekonywania, perswazji, prowadzenia sporów; psychologią przekonań. Słownik zawiera: terminy i definicje teorii argumentacji; 683 hasła opisowe z zasadami erystyki, negocjacji, wystąpień publicznych oraz psychologii przekonywania; wiele wyrazistych przykładów ze współczesnej prasy, telewizji, literatury pięknej pokazujących jak skutecznie argumentować, a czego się wystrzegać; dziesiątki rozpatrywanych schematów argumentacyjnych; przystępne — nawet dla zdeklarowanego humanisty — wprowadzenie w logikę formalną; przewodnik tematyczny, który umożliwia szybkie wyszukiwanie haseł powiązanych tematycznie; bibliografia, wybór zwrotów i sentencji łacińskich; przewodnik i indeks umożliwiające szybkie wyszukiwanie informacji. Pozycja pionierska na polskim rynku wydawniczym dzięki swej interdyscyplinarności (wypełnia lukę między logiką formalną a retoryką). Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności przemawiania, negocjowania i perswazji - ten słownik: pomoże Ci dobrać i uporządkować argumenty; wyjaśni, jak i kiedy skutecznie je przedstawić; uchroni przed pułapkami w rozumowaniu; podpowie, kiedy Twój rozmówca się myli.