Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Działając w organizacji pozarządowej, z pewnością zetknąłeś się już z pojęciem fundraisingu. To proces, który polega na łączeniu pasjonatów chętnych do wsparcia z tymi, którzy realizują znaczące inicjatywy. Fundraising to nie tylko współpraca jednorazowa, ale przede wszystkim budowa trwałych, wieloletnich relacji między zespołem a osobami wspierającymi różnorodne aspekty działalności organizacji. Czy potrafisz nawiązywać te ważne więzi? Czy umiesz przekazać misję swojej organizacji w sposób, który porwie serca i przyciągnie wsparcie finansowe?
Kluczem jest opowiedzenie historii, która przyciągnie uwagę, sprawi, że ludzie poczują odmienną perspektywę i znajdą w niej wytchnienie od codziennej rutyny. Organizacje pozarządowe powinny stawać się tym „trzecim miejscem”, które oferuje coś więcej niż tylko codzienność między domem a pracą. Być może masz wrażenie, że takie podejście nie pasuje do wzniosłego celu, do którego dążysz. Zastanów się jednak, dlaczego niektóre organizacje skuteczniej mobilizują wsparcie dla swoich projektów. Myślisz, że to tylko kwestia finansów? To nieprawda.
Sekret tkwi w opowieści. To właśnie dobrze opowiedziana historia jest kluczem do sukcesu każdej organizacji pozarządowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Działając w organizacji pozarządowej, z pewnością zetknąłeś się już z pojęciem fundraisingu. To proces, który polega na łączeniu pasjonatów chętnych do wsparcia z tymi, którzy realizują znaczące inicjatywy. Fundraising to nie tylko współpraca jednorazowa, ale przede wszystkim budowa trwałych, wieloletnich relacji między zespołem a osobami wspierającymi różnorodne aspekty działalności organizacji. Czy potrafisz nawiązywać te ważne więzi? Czy umiesz przekazać misję swojej organizacji w sposób, który porwie serca i przyciągnie wsparcie finansowe?
Kluczem jest opowiedzenie historii, która przyciągnie uwagę, sprawi, że ludzie poczują odmienną perspektywę i znajdą w niej wytchnienie od codziennej rutyny. Organizacje pozarządowe powinny stawać się tym „trzecim miejscem”, które oferuje coś więcej niż tylko codzienność między domem a pracą. Być może masz wrażenie, że takie podejście nie pasuje do wzniosłego celu, do którego dążysz. Zastanów się jednak, dlaczego niektóre organizacje skuteczniej mobilizują wsparcie dla swoich projektów. Myślisz, że to tylko kwestia finansów? To nieprawda.
Sekret tkwi w opowieści. To właśnie dobrze opowiedziana historia jest kluczem do sukcesu każdej organizacji pozarządowej.
