Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkoła - kultura - środowisko lokalne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy poszczególnych tekstów skupiają się na analizie środowisk wychowawczych szkoły oraz jej otoczenia lokalnego, podkreślając teoretyczne znaczenie i wartość tych instytucji. Przedstawiają przykłady owocnej współpracy między badaczami a praktykami z różnych krajów, którzy wspólnie podejmują próbę rozwiązania problemów związanych ze szkołą. Zastanawiają się, jakie możliwości daje wychowanie w szkole oraz jak szkoła przyczynia się do tworzenia korzystnego ładu społecznego, sprzyjającego zarówno rozwojowi jednostki, jak i budowaniu wspólnot. Rozważają także szanse i bariery, jakie napotyka szkoła w funkcjonowaniu na poziomie lokalnym. Analizują związki między środowiskiem szkolnym, kulturowym oraz lokalnym, oraz zastanawiają się, czy szkoła odgrywa rolę w tworzeniu multikulturowych społeczności lokalnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy poszczególnych tekstów skupiają się na analizie środowisk wychowawczych szkoły oraz jej otoczenia lokalnego, podkreślając teoretyczne znaczenie i wartość tych instytucji. Przedstawiają przykłady owocnej współpracy między badaczami a praktykami z różnych krajów, którzy wspólnie podejmują próbę rozwiązania problemów związanych ze szkołą. Zastanawiają się, jakie możliwości daje wychowanie w szkole oraz jak szkoła przyczynia się do tworzenia korzystnego ładu społecznego, sprzyjającego zarówno rozwojowi jednostki, jak i budowaniu wspólnot. Rozważają także szanse i bariery, jakie napotyka szkoła w funkcjonowaniu na poziomie lokalnym. Analizują związki między środowiskiem szkolnym, kulturowym oraz lokalnym, oraz zastanawiają się, czy szkoła odgrywa rolę w tworzeniu multikulturowych społeczności lokalnych.
