InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana publikacja włącza się w nieustanny dyskurs nad istotnymi kwestiami szeroko pojmowanej edukacji, postrzeganymi z perspektywy komunikowania społecznego. Redaktorzy mają nadzieję, że zawarte w niej teksty przyczynią się do zwrócenia uwagi Czytelników na nowe, niepodejmowane dotąd obszary również interdyscyplinarnych studiów, analiz, polemik oraz badań. Istnieją bowiem różnorodne, a wciąż niedostatecznie rozpoznane relacje pomiędzy takimi na przykład kategoriami, jak: edukacja (pojmowana najszerzej, według koncepcji tzw. dziesięciościanu Zbigniewa Kwiecińskiego), komunikowanie, perswazja, kultura organizacyjna, zarządzanie wiedzą, stereotyp kulturowy, opinia publiczna, relacje interpersonalne, kompetencje społeczne, kreatywność, myślenie krytyczne, planowanie rozwoju osobistego - by ograniczyć się do najważniejszych.
Fragment Wprowadzenia
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana publikacja włącza się w nieustanny dyskurs nad istotnymi kwestiami szeroko pojmowanej edukacji, postrzeganymi z perspektywy komunikowania społecznego. Redaktorzy mają nadzieję, że zawarte w niej teksty przyczynią się do zwrócenia uwagi Czytelników na nowe, niepodejmowane dotąd obszary również interdyscyplinarnych studiów, analiz, polemik oraz badań. Istnieją bowiem różnorodne, a wciąż niedostatecznie rozpoznane relacje pomiędzy takimi na przykład kategoriami, jak: edukacja (pojmowana najszerzej, według koncepcji tzw. dziesięciościanu Zbigniewa Kwiecińskiego), komunikowanie, perswazja, kultura organizacyjna, zarządzanie wiedzą, stereotyp kulturowy, opinia publiczna, relacje interpersonalne, kompetencje społeczne, kreatywność, myślenie krytyczne, planowanie rozwoju osobistego - by ograniczyć się do najważniejszych.
Fragment Wprowadzenia