InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik akademicki opisujący zagadnienia budowy, sposoby funkcjonowania i zastosowań najczęściej spotykanych przewodowych (K-Line, CAN, LIN, MOST, FlexRay) i bezprzewodowych (IEEE 802.11, HiperLAN/2, DECT, Bluetooth, GSM, GPS, GPRS) samochodowych magistrali danych. W opisie architektury sieci teleinformatycznych pojazdu uwzględniono model OSI oraz kompatybilność elektromagnetyczną. Praktyczne zastosowanie samochodowych układów transmisji danych przedstawiono na przykładach stanowisk realizujących podstawowe procedury i badanie wybranych przewodowych oraz bezprzewodowych magistrali danych (m.in. komunikacja sterowników pojazdu z zewnętrznym komputerem PC oraz symulacja i identyfikacja typowych usterek).Odbiorcy: studenci wyższych uczelni o kierunkach elektrotechnika i elektronika samochodowa, mechatronika samochodowa oraz pokrewnych, nauczyciele prowadzący zajęcia z elektrotechniki i elektroniki pojazdowej w szkołach średnich o profilu samochodowym, jak również projektanci oprogramowania do pojazdów samochodowych oraz specjaliści z zakresu tuningu pojazdów wyposażonych w elektroniczne układy sterujące oraz inżynierowie i technicy stacji obsługi samochodów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik akademicki opisujący zagadnienia budowy, sposoby funkcjonowania i zastosowań najczęściej spotykanych przewodowych (K-Line, CAN, LIN, MOST, FlexRay) i bezprzewodowych (IEEE 802.11, HiperLAN/2, DECT, Bluetooth, GSM, GPS, GPRS) samochodowych magistrali danych. W opisie architektury sieci teleinformatycznych pojazdu uwzględniono model OSI oraz kompatybilność elektromagnetyczną. Praktyczne zastosowanie samochodowych układów transmisji danych przedstawiono na przykładach stanowisk realizujących podstawowe procedury i badanie wybranych przewodowych oraz bezprzewodowych magistrali danych (m.in. komunikacja sterowników pojazdu z zewnętrznym komputerem PC oraz symulacja i identyfikacja typowych usterek).Odbiorcy: studenci wyższych uczelni o kierunkach elektrotechnika i elektronika samochodowa, mechatronika samochodowa oraz pokrewnych, nauczyciele prowadzący zajęcia z elektrotechniki i elektroniki pojazdowej w szkołach średnich o profilu samochodowym, jak również projektanci oprogramowania do pojazdów samochodowych oraz specjaliści z zakresu tuningu pojazdów wyposażonych w elektroniczne układy sterujące oraz inżynierowie i technicy stacji obsługi samochodów.