Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi podsumowanie dwudziestoletniego doświadczenia profesor Jagody Cieszyńskiej-Rożek w zakresie Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania(R). To doskonały przystanek w rozwoju tej metody, która wciąż ewoluuje, i mamy nadzieję, że wkrótce wzbogaci się o nowe opracowania dotyczące Metody Krakowskiej(R).
W dzisiejszych czasach na rynku wydawniczym roi się od książek dla dzieci z adnotacją o użyciu metody sylabowej. Cieszy nas zmniejszająca się popularność głoskowania na rzecz nauki czytania przy użyciu sylab, jednak to właśnie szczegóły decydują o prawdziwej skuteczności metod. Samo zaznaczanie sylab różnymi kolorami przez autorów nie wystarczy. Symultaniczno-sekwencyjna metoda wyróżnia się unikalnym podejściem, które imituje rozwój mowy, oferując dzieciom najbardziej naturalny schemat zdobywania umiejętności czytania. Każdy etap edukacji jest przemyślany tak, aby umożliwić dalszy rozwój, kierując się naukowo opracowanym schematem. Dodatkowo, gdy nauce towarzyszy radość i zabawa, dziecko może nawet nie zauważyć, kiedy opanowało sztukę czytania. Pozytywne emocje związane z nauką powodują, że dzieci w wieku szkolnym chętniej sięgają po książki, które stają się dla nich zarówno wspaniałą rozrywką, jak i impulsem do dalszego rozwoju.
Książka oferuje ponad 300 zdjęć oraz prawie godzinę ekskluzywnych materiałów multimedialnych, dostępnych po zeskanowaniu kodów QR zamieszczonych w publikacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi podsumowanie dwudziestoletniego doświadczenia profesor Jagody Cieszyńskiej-Rożek w zakresie Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania(R). To doskonały przystanek w rozwoju tej metody, która wciąż ewoluuje, i mamy nadzieję, że wkrótce wzbogaci się o nowe opracowania dotyczące Metody Krakowskiej(R).
W dzisiejszych czasach na rynku wydawniczym roi się od książek dla dzieci z adnotacją o użyciu metody sylabowej. Cieszy nas zmniejszająca się popularność głoskowania na rzecz nauki czytania przy użyciu sylab, jednak to właśnie szczegóły decydują o prawdziwej skuteczności metod. Samo zaznaczanie sylab różnymi kolorami przez autorów nie wystarczy. Symultaniczno-sekwencyjna metoda wyróżnia się unikalnym podejściem, które imituje rozwój mowy, oferując dzieciom najbardziej naturalny schemat zdobywania umiejętności czytania. Każdy etap edukacji jest przemyślany tak, aby umożliwić dalszy rozwój, kierując się naukowo opracowanym schematem. Dodatkowo, gdy nauce towarzyszy radość i zabawa, dziecko może nawet nie zauważyć, kiedy opanowało sztukę czytania. Pozytywne emocje związane z nauką powodują, że dzieci w wieku szkolnym chętniej sięgają po książki, które stają się dla nich zarówno wspaniałą rozrywką, jak i impulsem do dalszego rozwoju.
Książka oferuje ponad 300 zdjęć oraz prawie godzinę ekskluzywnych materiałów multimedialnych, dostępnych po zeskanowaniu kodów QR zamieszczonych w publikacji.
