Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Stymulacja prawej i lewej półkuli 7 Planowanie
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są
przeznaczone dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną
lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka
Zadania zawarte w książeczce
uczą dostrzegania szczegółów obrazka, analizowania elementów narysowanego
schematu rysunku oraz samodzielnego tworzenia ilustracji tematycznych (do
podanego wzoru należy dorysować różne elementy, tworząc za każdym razem inny
obrazek).
Propozycje mogą być wykorzystane także do ćwiczeń sekwencji
słuchowo-ruchowych: dorosły rysuje wzór podstawowy i wyjaśnia który obrazek
będzie wykonywany. Wydaje polecenie, np: oko ,ucho, ogonek. Dziecko realizuje
sekwencje i według podane kolejności dorysowuje oko, ucho, ogonek, do
podstawowego wzoru.
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne,
sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Ćwiczenia te są
przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zeszyty te można
wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w
szkole.
Planowanie ruchów ręki wymaga m.in. prawidłowego oceniania odległości
między punktami, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz dominacji ręki. Ćwiczenia te
przygotowują do nauki pisania, wtórnie wspomagają poprawne planowanie ruchów
narządów artykulacyjnych.
Dziecko ma za zadanie narysować wzór w wyznaczonych
liniach, starając się w precyzyjny sposób połączyć kropki. Jego zadaniem jest
ocenienie odległości między kropkami oraz linijkami (pionowymi, poziomymi) i
kreślenie wzoru płynnym ruchem pod stałą kontrolą wzroku.
Najpierw dziecko
wykonuje proste wzory, następnie przechodzi do dłuższych i trudniejszych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są
przeznaczone dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną
lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka
Zadania zawarte w książeczce
uczą dostrzegania szczegółów obrazka, analizowania elementów narysowanego
schematu rysunku oraz samodzielnego tworzenia ilustracji tematycznych (do
podanego wzoru należy dorysować różne elementy, tworząc za każdym razem inny
obrazek).
Propozycje mogą być wykorzystane także do ćwiczeń sekwencji
słuchowo-ruchowych: dorosły rysuje wzór podstawowy i wyjaśnia który obrazek
będzie wykonywany. Wydaje polecenie, np: oko ,ucho, ogonek. Dziecko realizuje
sekwencje i według podane kolejności dorysowuje oko, ucho, ogonek, do
podstawowego wzoru.
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne,
sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Ćwiczenia te są
przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zeszyty te można
wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w
szkole.
Planowanie ruchów ręki wymaga m.in. prawidłowego oceniania odległości
między punktami, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz dominacji ręki. Ćwiczenia te
przygotowują do nauki pisania, wtórnie wspomagają poprawne planowanie ruchów
narządów artykulacyjnych.
Dziecko ma za zadanie narysować wzór w wyznaczonych
liniach, starając się w precyzyjny sposób połączyć kropki. Jego zadaniem jest
ocenienie odległości między kropkami oraz linijkami (pionowymi, poziomymi) i
kreślenie wzoru płynnym ruchem pod stałą kontrolą wzroku.
Najpierw dziecko
wykonuje proste wzory, następnie przechodzi do dłuższych i trudniejszych.