Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Unity to jeden z najbardziej rozpoznawalnych silników do tworzenia gier, który nie tylko pozwala na rozwijanie swoich umiejętności w zakresie tworzenia interaktywnej rozrywki, ale także umożliwia naukę programowania w języku C#. To nowoczesne narzędzie pozwala na pisanie skryptów, które sprawiają, że skomplikowane konstrukcje programistyczne stają się dla użytkownika intuicyjne. Dzięki wykorzystaniu C#, możesz tworzyć zaawansowane mechaniki i unikalne zachowania, które są nieodzowne w profesjonalnych i wciągających grach. To właśnie celu służy ta książka — aby krok po kroku wprowadzić czytelnika w świat programowania i języka C#.
Niniejsze, siódme wydanie tego uznanego podręcznika zostało wzbogacone o nowe rozdziały i zaktualizowane, by lepiej przygotować czytelnika do wyzwań związanych z tworzeniem gier. Od podstawowych zasad programowania w C#, aż po tworzenie gier w Unity, książka ta prowadzi czytelnika przez proces pisania skryptów niezbędnych do implementacji podstawowej mechaniki gry. W miarę zagłębiania się w treść, poznasz manipulacje światłem, sterowanie postaciami i kamerą, a także aspekty takie jak programowanie kolizji, które są niezbędne przy projektowaniu gier.
Książka porusza takie tematy jak:
- podstawy programowania i programowanie obiektowe w C#,
- przykłady skryptów C# w Unity,
- zastosowanie interfejsów, klas abstrakcyjnych i rozszerzeń klas,
- tworzenie dokumentacji projektowej gry i mechaniki gry,
- zastosowanie stosów, kolejek, obsługi wyjątków i błędów,
- formaty XML i JSON oraz ich praktyczne zastosowanie.
Dla wielu wybitnych programistów, pierwszym krokiem w karierze było pisanie gier!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Unity to jeden z najbardziej rozpoznawalnych silników do tworzenia gier, który nie tylko pozwala na rozwijanie swoich umiejętności w zakresie tworzenia interaktywnej rozrywki, ale także umożliwia naukę programowania w języku C#. To nowoczesne narzędzie pozwala na pisanie skryptów, które sprawiają, że skomplikowane konstrukcje programistyczne stają się dla użytkownika intuicyjne. Dzięki wykorzystaniu C#, możesz tworzyć zaawansowane mechaniki i unikalne zachowania, które są nieodzowne w profesjonalnych i wciągających grach. To właśnie celu służy ta książka — aby krok po kroku wprowadzić czytelnika w świat programowania i języka C#.
Niniejsze, siódme wydanie tego uznanego podręcznika zostało wzbogacone o nowe rozdziały i zaktualizowane, by lepiej przygotować czytelnika do wyzwań związanych z tworzeniem gier. Od podstawowych zasad programowania w C#, aż po tworzenie gier w Unity, książka ta prowadzi czytelnika przez proces pisania skryptów niezbędnych do implementacji podstawowej mechaniki gry. W miarę zagłębiania się w treść, poznasz manipulacje światłem, sterowanie postaciami i kamerą, a także aspekty takie jak programowanie kolizji, które są niezbędne przy projektowaniu gier.
Książka porusza takie tematy jak:
- podstawy programowania i programowanie obiektowe w C#,
- przykłady skryptów C# w Unity,
- zastosowanie interfejsów, klas abstrakcyjnych i rozszerzeń klas,
- tworzenie dokumentacji projektowej gry i mechaniki gry,
- zastosowanie stosów, kolejek, obsługi wyjątków i błędów,
- formaty XML i JSON oraz ich praktyczne zastosowanie.
Dla wielu wybitnych programistów, pierwszym krokiem w karierze było pisanie gier!
