InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja stanowi podsumowanie badań przeprowadzonych w ramach projektu Migracje edukacyjne do Polski - konsekwencje społeczno-ekonomiczne, realizowanego w latach 2008-2010 na podstawie grantu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Celem projektu była analiza podejmowania studiów w Polsce przez obcokrajowców, a w szczególności ukazanie różnorodnych czynników (o charakterze ekonomicznym, społecznym, politycznym, prawnym i kulturowym) stymulujących napływ cudzoziemskich studentów, podnoszących - z jednej strony - atrakcyjność edukacyjną Polski, z drugiej natomiast - ograniczających jej udział w przyjmowaniu osób poszukujących wykształcenia za granicą. Do najważniejszych zadań projektu należało przedstawienie dynamiki migracji edukacyjnych do Polski, perspektyw ich przekształceń strukturalnych i zwiększenia rozmiarów, a także ukazanie dominujących strategii życiowych osób podejmujących studia w Polsce oraz charakterystykę tych spośród nich, którzy pozostają po uzyskaniu dyplomu wyższej uczelni. Uzyskane wyniki badań pozwoliły na sformułowanie wniosków i rekomendacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja stanowi podsumowanie badań przeprowadzonych w ramach projektu Migracje edukacyjne do Polski - konsekwencje społeczno-ekonomiczne, realizowanego w latach 2008-2010 na podstawie grantu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Celem projektu była analiza podejmowania studiów w Polsce przez obcokrajowców, a w szczególności ukazanie różnorodnych czynników (o charakterze ekonomicznym, społecznym, politycznym, prawnym i kulturowym) stymulujących napływ cudzoziemskich studentów, podnoszących - z jednej strony - atrakcyjność edukacyjną Polski, z drugiej natomiast - ograniczających jej udział w przyjmowaniu osób poszukujących wykształcenia za granicą. Do najważniejszych zadań projektu należało przedstawienie dynamiki migracji edukacyjnych do Polski, perspektyw ich przekształceń strukturalnych i zwiększenia rozmiarów, a także ukazanie dominujących strategii życiowych osób podejmujących studia w Polsce oraz charakterystykę tych spośród nich, którzy pozostają po uzyskaniu dyplomu wyższej uczelni. Uzyskane wyniki badań pozwoliły na sformułowanie wniosków i rekomendacji.