InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tom 15. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączącym w niniejszej pracy twórczość i prawo, jest dzieło literackie. Głębokie spostrzeżenie Jorge L. Borgesa doskonale oddaje ideę utworu, będącego przedmiotem praw autorskich i źródłem doktryny: dzieło rodzi się w umyśle twórcy, a utrwalenie go na określonym nośniku stanowi jedynie niedoskonałe odbicie tej idei w materii. Jakkolwiek utworem literackim, a także dziennikarskim, zajmują się głównie badacze z obszaru teorii literatury i nauk humanistycznych, to jest on także przedmiotem dociekań prawników. I to właśnie w ramach prawa autorskiego pojawiła się koncepcja wielowarstwowej budowy dzieła literackiego. Zadaniem niniejszej pracy jest przedstawienie tych idei w wybranych naukach humanistycznych oraz zbadanie, czy i na ile koncepcje teoretyków prawa autorskiego wypełniają założenia przyjęte w naukach humanistycznych. Pozwoli to w zakończeniu na podjęcie próby sformułowania własnego konstruktu wielowarstwowej budowy dzieła.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tom 15. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączącym w niniejszej pracy twórczość i prawo, jest dzieło literackie. Głębokie spostrzeżenie Jorge L. Borgesa doskonale oddaje ideę utworu, będącego przedmiotem praw autorskich i źródłem doktryny: dzieło rodzi się w umyśle twórcy, a utrwalenie go na określonym nośniku stanowi jedynie niedoskonałe odbicie tej idei w materii. Jakkolwiek utworem literackim, a także dziennikarskim, zajmują się głównie badacze z obszaru teorii literatury i nauk humanistycznych, to jest on także przedmiotem dociekań prawników. I to właśnie w ramach prawa autorskiego pojawiła się koncepcja wielowarstwowej budowy dzieła literackiego. Zadaniem niniejszej pracy jest przedstawienie tych idei w wybranych naukach humanistycznych oraz zbadanie, czy i na ile koncepcje teoretyków prawa autorskiego wypełniają założenia przyjęte w naukach humanistycznych. Pozwoli to w zakończeniu na podjęcie próby sformułowania własnego konstruktu wielowarstwowej budowy dzieła.