InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podejmowana problematyka składa się na wiedzę z zakresu humorologii, dynamicznie rozwijającej się dyscypliny wiedzy mającej interdyscyplinarny charakter. Prezentowane w książce zagadnienia skladają się na monografię o humorze, ukazującą współczesne teorie i wyniki prowadzonych badań nad humorem z perspektywy psychologicznej. Uwzględniając aktualny stan badań autor podjął próbę odpowiedzi na pytanie o determinanty zabawności przekazów humorystycznych. Podjął też próbę odpowiedzi na pytanie o to, jakie treści bawią człowieka, co najbardziej stymuluje go do aktywności humorystycznej, czy każdy z nas w zależności od wieku i poziomu inteligencji w podobny sposób reaguje na bodźce komiczne. Uzyskane odpowiedzi są sugestią dla osób wykorzystujących praktycznie przekaz humorystyczny, a zatem osób zajmujących się reklamą, nauczycieli, a także przeciętnych ludzi. którzy starają się z dystansem spojrzeć na problemy życia codziennego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podejmowana problematyka składa się na wiedzę z zakresu humorologii, dynamicznie rozwijającej się dyscypliny wiedzy mającej interdyscyplinarny charakter. Prezentowane w książce zagadnienia skladają się na monografię o humorze, ukazującą współczesne teorie i wyniki prowadzonych badań nad humorem z perspektywy psychologicznej. Uwzględniając aktualny stan badań autor podjął próbę odpowiedzi na pytanie o determinanty zabawności przekazów humorystycznych. Podjął też próbę odpowiedzi na pytanie o to, jakie treści bawią człowieka, co najbardziej stymuluje go do aktywności humorystycznej, czy każdy z nas w zależności od wieku i poziomu inteligencji w podobny sposób reaguje na bodźce komiczne. Uzyskane odpowiedzi są sugestią dla osób wykorzystujących praktycznie przekaz humorystyczny, a zatem osób zajmujących się reklamą, nauczycieli, a także przeciętnych ludzi. którzy starają się z dystansem spojrzeć na problemy życia codziennego.