Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategia błękitnego oceanu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rozszerzone wydanie uznanego na całym świecie bestsellera, teraz wzbogacone o nową przedmowę, dodatkowe rozdziały oraz zaktualizowane analizy przypadków, wszechstronnie kwestionuje dotychczasowe podejście do osiągnięcia strategicznego sukcesu. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zacięta rywalizacja prowadzi jedynie do powstawania tak zwanych czerwonych oceanów, gdzie konkurenci walczą o kurczące się zyski. Książka wykorzystuje ponad 150 przykładów strategicznych posunięć na przestrzeni ponad 100 lat i 30 branż, aby pokazać, że trwały sukces pochodzi nie z walki z konkurencją, lecz z tworzenia "błękitnych oceanów" – nowatorskich rynków, które do tej pory nie zostały zagospodarowane i oferują możliwości wzrostu.
„Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczną metodykę, która pozwala uczynić konkurencję nieistotną, a także oferuje zasady i narzędzia, które każda organizacja może wykorzystać, aby stworzyć i zagospodarować własne błękitne oceany. Ta przełomowa książka, będąca kluczowym elementem zmieniającym klasyczne podejście do tworzenia strategii, odważnie wskazuje nową drogę do przyszłych sukcesów. Użyj jej jako przewodnika, aby zbudować niekwestionowaną przestrzeń rynkową i skutecznie wyeliminować w znaczeniu konkurencję.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rozszerzone wydanie uznanego na całym świecie bestsellera, teraz wzbogacone o nową przedmowę, dodatkowe rozdziały oraz zaktualizowane analizy przypadków, wszechstronnie kwestionuje dotychczasowe podejście do osiągnięcia strategicznego sukcesu. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zacięta rywalizacja prowadzi jedynie do powstawania tak zwanych czerwonych oceanów, gdzie konkurenci walczą o kurczące się zyski. Książka wykorzystuje ponad 150 przykładów strategicznych posunięć na przestrzeni ponad 100 lat i 30 branż, aby pokazać, że trwały sukces pochodzi nie z walki z konkurencją, lecz z tworzenia "błękitnych oceanów" – nowatorskich rynków, które do tej pory nie zostały zagospodarowane i oferują możliwości wzrostu.
„Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczną metodykę, która pozwala uczynić konkurencję nieistotną, a także oferuje zasady i narzędzia, które każda organizacja może wykorzystać, aby stworzyć i zagospodarować własne błękitne oceany. Ta przełomowa książka, będąca kluczowym elementem zmieniającym klasyczne podejście do tworzenia strategii, odważnie wskazuje nową drogę do przyszłych sukcesów. Użyj jej jako przewodnika, aby zbudować niekwestionowaną przestrzeń rynkową i skutecznie wyeliminować w znaczeniu konkurencję.
