InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja prezentuje wyniki badań dotyczących relacji człowiek-przyroda. Diagnozie poddano stosunek do środowiska przyrodniczego uczniów województwa lubelskiego, kończących trzeci etap edukacyjny. Problematyka badawcza została zarysowana na tle ogólnoświatowych dążeń do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju i wynika z międzynarodowych rozporządzeń oraz zaleceń odnośnie do organizacji, realizacji i sprawdzania efektów kształcenia środowiskowego. Książka zawiera cenny i wartościowy merytorycznie materiał rzeczowy. Zawartość publikacji pozwala nie tylko na poszerzenie wiedzy teoretycznej, ale także wskazuje metody przeniesienia teorii na praktykę dnia codziennego, uwypukla aspekty praktyczne, niezbędne w przygotowaniu samorządowych programów ochrony środowiska w edukacji środowiskowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja prezentuje wyniki badań dotyczących relacji człowiek-przyroda. Diagnozie poddano stosunek do środowiska przyrodniczego uczniów województwa lubelskiego, kończących trzeci etap edukacyjny. Problematyka badawcza została zarysowana na tle ogólnoświatowych dążeń do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju i wynika z międzynarodowych rozporządzeń oraz zaleceń odnośnie do organizacji, realizacji i sprawdzania efektów kształcenia środowiskowego. Książka zawiera cenny i wartościowy merytorycznie materiał rzeczowy. Zawartość publikacji pozwala nie tylko na poszerzenie wiedzy teoretycznej, ale także wskazuje metody przeniesienia teorii na praktykę dnia codziennego, uwypukla aspekty praktyczne, niezbędne w przygotowaniu samorządowych programów ochrony środowiska w edukacji środowiskowej.