Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dobie postępu technologicznego, nie tylko zwiększyła się dostępność danych, ale także pojawiła się masa narzędzi do ich przetwarzania i wizualizacji. Dziś niemal każdy ma możliwość tworzenia diagramów i prezentacji. Niemniej jednak, samo posiadanie wiedzy technicznej nie wystarcza, by skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców i przedstawić im wartościowe informacje zawarte w danych. Wiele osób boryka się z problemem, jak przełożyć dane na wciągające historie, i tego trzeba się nauczyć, by efektywnie komunikować się z innymi.
Książka "Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów" jest nieocenionym narzędziem dla wszystkich, którzy muszą przekazywać informacje przy użyciu danych. Szczególną wartość znajdą w niej analitycy, studenci oraz naukowcy. W publikacji tej zaprezentowano prostą, sześciostopniową metodę tworzenia opowieści z danych, popartą licznymi przykładami z różnych dziedzin. Każdy proces został opisany krok po kroku, a wskazówki zawarte w książce mogą być natychmiast zastosowane w praktyce.
Kluczowe etapy skutecznej komunikacji wizualnej obejmują: zrozumienie kontekstu, wybór adekwatnego wykresu, eliminację niepotrzebnych elementów, skupienie uwagi odbiorców, myślenie jak projektant oraz opowiadanie historii. To dzięki danym prezentacja nabiera prawdziwego sensu!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dobie postępu technologicznego, nie tylko zwiększyła się dostępność danych, ale także pojawiła się masa narzędzi do ich przetwarzania i wizualizacji. Dziś niemal każdy ma możliwość tworzenia diagramów i prezentacji. Niemniej jednak, samo posiadanie wiedzy technicznej nie wystarcza, by skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców i przedstawić im wartościowe informacje zawarte w danych. Wiele osób boryka się z problemem, jak przełożyć dane na wciągające historie, i tego trzeba się nauczyć, by efektywnie komunikować się z innymi.
Książka "Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów" jest nieocenionym narzędziem dla wszystkich, którzy muszą przekazywać informacje przy użyciu danych. Szczególną wartość znajdą w niej analitycy, studenci oraz naukowcy. W publikacji tej zaprezentowano prostą, sześciostopniową metodę tworzenia opowieści z danych, popartą licznymi przykładami z różnych dziedzin. Każdy proces został opisany krok po kroku, a wskazówki zawarte w książce mogą być natychmiast zastosowane w praktyce.
Kluczowe etapy skutecznej komunikacji wizualnej obejmują: zrozumienie kontekstu, wybór adekwatnego wykresu, eliminację niepotrzebnych elementów, skupienie uwagi odbiorców, myślenie jak projektant oraz opowiadanie historii. To dzięki danym prezentacja nabiera prawdziwego sensu!
