Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Stanisław Bortnowski i jego uczniowie. Szkice met.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia skondensowany zbiór czterech krytycznych tekstów dotyczących tradycyjnych metod dydaktycznych oraz kilkunastu artykułów autorów, którzy wspierają innowacyjne podejścia do nauczania języka polskiego. Uznany dydaktyk Stanisław Bortnowski podpowiada, jak radzić sobie z uproszczonymi interpretacjami uczniów, oraz odkrywa, dlaczego czasem czytanie staje się aktem buntu wobec szkoły, siebie i otaczającego świata. Bortnowski kładzie nacisk także na rozpoznawanie i zrozumienie uczniów, którzy wyróżniają się na tle innych.
Redaktorzy, będący uczniami Stanisława Bortnowskiego, proponują unikalne analizy utworów autorów takich jak Aleksander Fredro, Adam Mickiewicz, Cyprian Kamil Norwid, Krzysztof Kamil Baczyński oraz Ewa Lipska. Sugestie te obejmują sposoby motywowania do czytania oraz zastosowanie podejścia interdyscyplinarnego w nauczaniu literatury. Całość jest zgodna z ideą Bortnowskiego, promując polonistykę, która unika powierzchowności i stereotypów, odrzuca puste moralizatorstwo, a także zwalcza szkodliwe praktyki w edukacji literackiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia skondensowany zbiór czterech krytycznych tekstów dotyczących tradycyjnych metod dydaktycznych oraz kilkunastu artykułów autorów, którzy wspierają innowacyjne podejścia do nauczania języka polskiego. Uznany dydaktyk Stanisław Bortnowski podpowiada, jak radzić sobie z uproszczonymi interpretacjami uczniów, oraz odkrywa, dlaczego czasem czytanie staje się aktem buntu wobec szkoły, siebie i otaczającego świata. Bortnowski kładzie nacisk także na rozpoznawanie i zrozumienie uczniów, którzy wyróżniają się na tle innych.
Redaktorzy, będący uczniami Stanisława Bortnowskiego, proponują unikalne analizy utworów autorów takich jak Aleksander Fredro, Adam Mickiewicz, Cyprian Kamil Norwid, Krzysztof Kamil Baczyński oraz Ewa Lipska. Sugestie te obejmują sposoby motywowania do czytania oraz zastosowanie podejścia interdyscyplinarnego w nauczaniu literatury. Całość jest zgodna z ideą Bortnowskiego, promując polonistykę, która unika powierzchowności i stereotypów, odrzuca puste moralizatorstwo, a także zwalcza szkodliwe praktyki w edukacji literackiej.
