InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W grudniu 1950 r. władze partyjne i rządowe ogłosiły nowy etap rozwoju stolicy. W ciągu sześciu lat Warszawa miała wzbogacić się o podziemną kolej środek transportu symbolicznie czyniący z dużego miasta metropolię.
Projekt okazał się jednak spektakularną klęską. Olbrzymie pieniądze, masa pracy i rozbudzone nadzieje poszły w błoto. Zbudowane fragmenty trasy zalano wodą i przykryto milczeniem.
Dr hab. Andrzej Zawistowski przekopał się przez tysiące dokumentów, odtwarzając przebieg, przyczyny oraz skutki jednej z największych wizerunkowych porażek władców PRL.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W grudniu 1950 r. władze partyjne i rządowe ogłosiły nowy etap rozwoju stolicy. W ciągu sześciu lat Warszawa miała wzbogacić się o podziemną kolej środek transportu symbolicznie czyniący z dużego miasta metropolię.
Projekt okazał się jednak spektakularną klęską. Olbrzymie pieniądze, masa pracy i rozbudzone nadzieje poszły w błoto. Zbudowane fragmenty trasy zalano wodą i przykryto milczeniem.
Dr hab. Andrzej Zawistowski przekopał się przez tysiące dokumentów, odtwarzając przebieg, przyczyny oraz skutki jednej z największych wizerunkowych porażek władców PRL.