Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sprzedaż produktów reklamowych. Kwalifikacja a.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik. Technikum
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodny z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
Numer ewidencyjny w wykazie MEN: 14/2015.
Rok dopuszczenia: 2015
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodny z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
Numer ewidencyjny w wykazie MEN: 14/2015.
Rok dopuszczenia: 2015
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 14.59 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 312
Rok wydania: 2015
Rozmiar: 165 x 234 mm
ID: 9788365149008
Autorzy: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: Wydawnictwo EMPi2
Inne książki: Małgorzata Pańczyk
14.59 zł
dobry
-
14.59 zł
dobry
-
8.58 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 16.41 zł 31.00 zł
48.90 zł
nowa
-
48.90 zł
nowa
40.03 zł
dobry
-
51.05 zł
jak nowa
-
40.03 zł
dobry
58.44 zł
nowa
-
18.87 zł
jak nowa
-
58.44 zł
nowa
53.67 zł
nowa
-
53.67 zł
nowa
51.29 zł
nowa
-
51.29 zł
nowa
58.44 zł
nowa
-
58.44 zł
nowa
Inne książki: Inne
Praca zbiorowa, Agnieszka Dudziak-Szukała, Arleta Kaźmierczak, Jose Carlos Garcia Gonzales, Małgorzata Spychała, Xavier Pascual Lopez, Małgorzata Spychała-Wawrzyniak
54.60 zł
nowa
-
11.59 zł
jak nowa
-
11.29 zł
dobry
-
54.60 zł
nowa
13.29 zł
jak nowa
-
13.29 zł
jak nowa
Taniej o 32.21 zł 45.50 zł
24.64 zł
jak nowa
-
24.64 zł
jak nowa
-
17.02 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 52.26 zł 76.90 zł
Daniel Brayshaw, Beata Trapnell, Bartosz Michałowski, Vaughan Jones, Sue Kay, Izabela Michalak, Praca zbiorowa, opracowanie zbiorowe
136.76 zł
jak nowa
-
136.76 zł
jak nowa
-
116.31 zł
dobry
-
88.94 zł
widoczne ślady używania
110.33 zł
nowa
-
39.54 zł
jak nowa
-
110.33 zł
nowa
5.98 zł
widoczne ślady używania
-
5.98 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 16.02 zł 22.00 zł
16.11 zł
widoczne ślady używania
-
25.04 zł
jak nowa
-
16.11 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 69.49 zł 85.60 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew