Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sport w mediach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór artykułów naukowych, który mamy przyjemność przedstawić, został zainspirowany wydarzeniami sportowymi roku 2012. Wśród nich szczególnie wyróżniały się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, które odbywały się w Polsce i na Ukrainie, oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Książka jest wynikiem konferencji zorganizowanej we współpracy przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Warszawską Wyższą Szkołę Humanistyczną im. B. Prusa, zrealizowanej podczas wydarzenia 'Warszawskie Dni Medialne' w dniach 9-10 maja 2012 roku.
Chociaż inspiracją były konkretne wydarzenia sportowe, zakres poruszanych zagadnień znacznie wykracza poza piłkę nożną i olimpizm. Dyskusje objęły szeroką gamę dyscyplin sportowych oraz tematów łączących świat sportu i mediów, co wymagało pogłębionej analizy naukowej. Współczesna kultura popularna, w której sport pełni kluczową rolę, nie mogłaby funkcjonować bez ciągłej obecności mediów. To właśnie dzięki nim fani na całym świecie mogą śledzić wydarzenia sportowe w czasie rzeczywistym, a wybitni sportowcy zyskują status celebrytów i ogromną popularność. W dzisiejszych czasach relacje między sportem a mediami są nieprzerwanie dynamiczne i wzajemnie się uzupełniają.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór artykułów naukowych, który mamy przyjemność przedstawić, został zainspirowany wydarzeniami sportowymi roku 2012. Wśród nich szczególnie wyróżniały się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, które odbywały się w Polsce i na Ukrainie, oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Książka jest wynikiem konferencji zorganizowanej we współpracy przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Warszawską Wyższą Szkołę Humanistyczną im. B. Prusa, zrealizowanej podczas wydarzenia 'Warszawskie Dni Medialne' w dniach 9-10 maja 2012 roku.
Chociaż inspiracją były konkretne wydarzenia sportowe, zakres poruszanych zagadnień znacznie wykracza poza piłkę nożną i olimpizm. Dyskusje objęły szeroką gamę dyscyplin sportowych oraz tematów łączących świat sportu i mediów, co wymagało pogłębionej analizy naukowej. Współczesna kultura popularna, w której sport pełni kluczową rolę, nie mogłaby funkcjonować bez ciągłej obecności mediów. To właśnie dzięki nim fani na całym świecie mogą śledzić wydarzenia sportowe w czasie rzeczywistym, a wybitni sportowcy zyskują status celebrytów i ogromną popularność. W dzisiejszych czasach relacje między sportem a mediami są nieprzerwanie dynamiczne i wzajemnie się uzupełniają.
