Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Społeczny świat polskiego fandomu fantastycznego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne badania niewystarczająco skupiają się na prawidłowym zdefiniowaniu kluczowych pojęć związanych z fanostwem oraz ich kontekście społecznym, pomimo rosnącej roli zjawiska w życiu społecznym. Przeprowadzone jakościowe badanie eksploracyjne miało za zadanie stworzyć solidne podstawy dla przyszłych badań w tym zakresie. Oparło się ono na teoriach światów społecznych i społeczeństwa sieci, uwzględniając popkulturę i procesy indywidualizacji. W ramach badań wykorzystano metody obserwacyjne, wywiady oraz analizę dyskursu. Badaniu poddano 49 stron internetowych i odbyto rozmowy z 24 uczestnikami wybranymi celowo spośród osób biorących udział w czterech konwentach, klubie oraz członków wrocławskiej społeczności fanów.
Analiza ujawniła ścisłe powiązanie pomiędzy rzeczywistościami konwentów i internetu, które razem tworzą zintegrowane środowisko dla członków fandomu. Wydarzenia te stanowią główne źródło dynamik w społecznościach, procesów segmentacji oraz propagowania ideologii fandomowej, która promuje równość i brak różnic między fanami. Dzięki tym wspólnym przekonaniom, społeczność fanowska, mimo podziałów i różnych subfandomów, pozostaje spójna pod względem wartości związanych z fandomem. Umożliwia to tworzenie dokładnej siatki pojęciowej, przydatnej w przyszłych analizach dotyczących fanostwa oraz popkultury i fragmentacji współczesnych społeczeństw.
Łukasz Kaszkowiak, urodzony w 1989 roku we Wrocławiu, interesuje się nie tylko popkulturą, ale również przestrzenią i architekturą, co z powodzeniem rozwijał podczas studiów socjologicznych. Jego książka "Społeczny świat polskiego fandomu fantastycznego", będąca efektem trzech lat samodzielnej pracy badawczej, to poprawiona i rozszerzona wersja pracy doktorskiej obronionej w 2019 roku na Uniwersytecie Wrocławskim.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne badania niewystarczająco skupiają się na prawidłowym zdefiniowaniu kluczowych pojęć związanych z fanostwem oraz ich kontekście społecznym, pomimo rosnącej roli zjawiska w życiu społecznym. Przeprowadzone jakościowe badanie eksploracyjne miało za zadanie stworzyć solidne podstawy dla przyszłych badań w tym zakresie. Oparło się ono na teoriach światów społecznych i społeczeństwa sieci, uwzględniając popkulturę i procesy indywidualizacji. W ramach badań wykorzystano metody obserwacyjne, wywiady oraz analizę dyskursu. Badaniu poddano 49 stron internetowych i odbyto rozmowy z 24 uczestnikami wybranymi celowo spośród osób biorących udział w czterech konwentach, klubie oraz członków wrocławskiej społeczności fanów.
Analiza ujawniła ścisłe powiązanie pomiędzy rzeczywistościami konwentów i internetu, które razem tworzą zintegrowane środowisko dla członków fandomu. Wydarzenia te stanowią główne źródło dynamik w społecznościach, procesów segmentacji oraz propagowania ideologii fandomowej, która promuje równość i brak różnic między fanami. Dzięki tym wspólnym przekonaniom, społeczność fanowska, mimo podziałów i różnych subfandomów, pozostaje spójna pod względem wartości związanych z fandomem. Umożliwia to tworzenie dokładnej siatki pojęciowej, przydatnej w przyszłych analizach dotyczących fanostwa oraz popkultury i fragmentacji współczesnych społeczeństw.
Łukasz Kaszkowiak, urodzony w 1989 roku we Wrocławiu, interesuje się nie tylko popkulturą, ale również przestrzenią i architekturą, co z powodzeniem rozwijał podczas studiów socjologicznych. Jego książka "Społeczny świat polskiego fandomu fantastycznego", będąca efektem trzech lat samodzielnej pracy badawczej, to poprawiona i rozszerzona wersja pracy doktorskiej obronionej w 2019 roku na Uniwersytecie Wrocławskim.
