InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autor Skąd się biorą dzieci? kładzie duży nacisk na rolę rozmowy w wychowaniu. Jak czytamy w książce:
Do całej naszej wiedzy, do systemu przyjętych wartości, ostatecznie też i do wiary, dochodzimy w procesie wychowania w dialogu ze światem ludzi dorosłych. To rozmowa, to dialog w najszerszym znaczeniu tego słowa, jest tym środkiem, dzięki któremu rozwija się nasze człowieczeństwo. W oddziaływaniu wychowawczym dialog, rozmowa, jest istotnym czynnikiem. I chodzi tu nie tylko o samą wiedzę przekazywaną w dialogu, ale i o to, że w dialogu dziecko doświadcza akceptacji ze strony rodziców, doświadcza tego, że rzeczywiście liczy się ono i w ich oczach, i w ich życiu. Gdy jakaś dziedzina życia ludzkiego nie stanowi przedmiotu rozmowy, dialogu, to nie jest w niej możliwe dojście do pełni człowieczeństwa, gdyż dziedzina ta nie może wejść w całość życia osobowego człowieka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autor Skąd się biorą dzieci? kładzie duży nacisk na rolę rozmowy w wychowaniu. Jak czytamy w książce:
Do całej naszej wiedzy, do systemu przyjętych wartości, ostatecznie też i do wiary, dochodzimy w procesie wychowania w dialogu ze światem ludzi dorosłych. To rozmowa, to dialog w najszerszym znaczeniu tego słowa, jest tym środkiem, dzięki któremu rozwija się nasze człowieczeństwo. W oddziaływaniu wychowawczym dialog, rozmowa, jest istotnym czynnikiem. I chodzi tu nie tylko o samą wiedzę przekazywaną w dialogu, ale i o to, że w dialogu dziecko doświadcza akceptacji ze strony rodziców, doświadcza tego, że rzeczywiście liczy się ono i w ich oczach, i w ich życiu. Gdy jakaś dziedzina życia ludzkiego nie stanowi przedmiotu rozmowy, dialogu, to nie jest w niej możliwe dojście do pełni człowieczeństwa, gdyż dziedzina ta nie może wejść w całość życia osobowego człowieka.